Mooi hoor wordt zeker genieten
Zeer stijlvol!
Idd een plaatje. Prachtig
Edit: Ben bezig er een Nederlandse dagschijf bij te krijgen. Dat lijkt te gaan lukken! Maar duurt nog even. Gaat nergens over eigenlijk, maar ik vind dat erg gaaf!
Heel mooi!
Geniet ervan!
Groeten,
Noel.
Geweldig mooi, veel draagplezier
Prachtig!
wooooow tof.
Mooi!
En van harte proficiat met deze NA!
Qua maat vind ik het altijd een beetje spannend als het onder de 38mm schiet (40 is mijn ondergrens en met aftrek van de wettelijke afwijking is 38 ook nog te doen in uitzonderlijke gevallen) , maar man man wat een pracht horloge is dit zeg!!! Zeker op leer, ik hou ervan. GEWELDIG.
Hulde, geniet ervan!
Wauw Wat een klatser! Echt heel mooi! En ik vind hem op leer zelfs ingetogen. Voor zover dat kan met een day-date⦠Zou er zelf ook nog graag een keer een aanschaffen. Veel draagplezier!
Ik vind hem werkelijk schitterend!! De fluted bezel daarnaast super strak ook. Lust voor het oog en met leer helemaal in balans imo. Gefeliciteerd!
Hekel, hekel⦠nou ja, ik vind het niet mooi als het er viezig of gedateerd uitziet, of hier en daar loslaat. De vintage āstijlā, groottes en modellen vind ik erg mooi. Maar dat bekraste of viezige vind ik minder.
Thanksš!
Wat betreft de grootte, ik draag meeste 40mm ook en dan is dit even wennen. Maar ik heb maar kleine polsen, dus het kan makkelijk.
En leer is bewuste keuze. Full gold is me te opvallend. Vooral met mān werk (in een winkel). Niettemin zou ik een mooie presidentband er wel bij willen hebben voor de āsetā.
Thanks!
En dat donkerblauw leren bandje past er heel mooi bij!