Gisteren op pad in de binnenstad, onder het mom van een cadeautje kopen voor de verjaardag waar één van de kinderen naar toe ging, natuurlijk ook weer eens kijken wat er in de winkels ligt.
Daar op een zeer interessant (af)geprijsde Oris gestuit.
Persoonlijk ben in nooit echt geïnteresseerd geweest in de 65, ik vind het vooral veel van hetzelfde.
Maar deze was in mijn beleving dan weer net even anders.
Natuurlijk, het model is hetzelfde, maar de kleurstelling is frisser en de lederen band is weer eens wat anders.
Ja zeker!
Of eigenlijk…3 in 3 dagen, want vrijdag had ik er ook al één
Ja dat heb ik gezien…nadat ik hem had gepost in “wat heb jij gepast”.
Dus even goed nagedacht, de knoop doorgehakt en vandaag direct na openingstijd opgehaald aangezien ik overtuigd was en niet mis wilde grijpen. Ik zag het al helemaal gebeuren
Ja zeker. Fijne winkel, vriendelijk personeel. Iedere keer weer tevreden en met een goed gevoel de deur uit daar (nou ja…bijna iedere keer. Één keer niet, maar dat kwam vanwege onjuiste foto’s die Seiko had aangeleverd met betrekking tot een Presage, dus dat is Brunott niet aan te rekenen).
Nee, zeker niet.
De post in de ‘aanbiedingen’ wat van gisteren, nadat ik hem had gepast (en aldaar had gepost) maar toen had ik hem nog niet gekocht.
Vanmiddag vroeg ben ik er gelijk alsnog heen gereden om hem te kopen, voordat iemand mij voor zou zijn…