Ik zag hem op het forum al meerdere malen voorbijkomen, de Glashütte PanoMaticLunar. Wat een schitterend horloge dacht ik elke keer. Wel doen, niet doen was afgelopen weken de wisselende gedachte. Afgelopen zaterdag toch maar besloten om een ritje naar Steltman in Den Haag te maken met het voornemen om de knoop door te hakken als ze hem hebben (en dan hopelijk met de blauwe wijzerplaat).
Daar aangekomen hadden ze de blauwe, degene die ik dus ook mijn voorkeur had. Om de pols gedaan en het enige wat ik weer dacht was, wat een schitterend horloge. Hierdoor was het wel heel makkelijk om de knoop door te hakken🤗
De tweede NA is de Cartier Tank Must, alleen is deze niet voor mij, maar voor dochterlief. Ze kreeg hem voor haar 18e verjaardag🙂
Prachtig horloge hoor die Glashütte! Mooie aanwinst. En je dochter is wel een bofkont met zo’n cadeau voor haar 18e verjaardag. Hopelijk is ze er zuinig op!
Gefeliciteerd met deze geweldige aanwinsten en de jarige in de familie! De Panomatic Lunar is een plaatje. Schitterend. Mijn nr 1 qua enigzins haalbaar is z’n broertje, de PanoReserve. Deel je enthousiasme voor dit merk en modellijn.
V.w.b. de Glashütte is mijn eerste indruk, druk. Maar tegelijkertijd is de hoeveelheid goed verdeeld over de ruimte van de plaat, waardoor het geheel eigenlijk acceptabel is. Ik zie de schoonheid ervan zeker.