NA: 2 in het weekend

Ik zag hem op het forum al meerdere malen voorbijkomen, de Glashütte PanoMaticLunar. Wat een schitterend horloge dacht ik elke keer. Wel doen, niet doen was afgelopen weken de wisselende gedachte. Afgelopen zaterdag toch maar besloten om een ritje naar Steltman in Den Haag te maken met het voornemen om de knoop door te hakken als ze hem hebben (en dan hopelijk met de blauwe wijzerplaat).

Daar aangekomen hadden ze de blauwe, degene die ik dus ook mijn voorkeur had. Om de pols gedaan en het enige wat ik weer dacht was, wat een schitterend horloge. Hierdoor was het wel heel makkelijk om de knoop door te hakken🤗

De tweede NA is de Cartier Tank Must, alleen is deze niet voor mij, maar voor dochterlief. Ze kreeg hem voor haar 18e verjaardag🙂

En nu wat foto’s van beide.

105 likes

Gefeliciteerd! Met de horloges en de verjaardag :slightly_smiling_face:

1 like

Prachtig! Beide gefeliciteerd natuurlijk.

2 likes

Prachtig horloge hoor die Glashütte! Mooie aanwinst. En je dochter is wel een bofkont met zo’n cadeau voor haar 18e verjaardag. Hopelijk is ze er zuinig op!

2 likes

Beide van harte gefeliciteerd met de NA’s en wat voor NA’s. Geweldig mooi! Hopelijk genieten jullie in alle gezondheid van de horloges.

1 like

Echt schitterend, die Glashütte. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.

1 like

Beide schitterend, veel draagplezier gewenst aan jou en jouw dochter!

1 like

Kijk dat zijn de betere cadeaus! Voor je dochter EN voor jezelf.
Gefeliciteerd!

1 like

Wauw! Die glashutte! Heel mooi. En je dochter is inderdaad een bofkont met zo een verjaardagscadeau.

1 like

Heel mooi allemaal. Geniet ervan en gefeliciteerd met je dochter!

:clinking_glasses:

1 like

met de aanwinsten en verjaardag :+1:

1 like

Prachtig die Glashutte, veel draagplezier!

1 like

Prachtige aanwinsten. Geniet er van beide :+1:

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinsten

1 like

Amazing!! You done well. Gefeliciteerd.:facepunch:t2:

1 like

Gefeliciteerd Andy met de verjaardag van je dochter en proficiat met de gemaakte keuze. Met name jou NA is een pracht keuze. Impressive :+1:t2:

1 like

Mooie aanwinsten, geniet ervan :+1:

1 like

Gefeliciteerd met deze geweldige aanwinsten en de jarige in de familie! De Panomatic Lunar is een plaatje. Schitterend. Mijn nr 1 qua enigzins haalbaar is z’n broertje, de PanoReserve. Deel je enthousiasme voor dit merk en modellijn.

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Mooi, beide horloges!

V.w.b. de Glashütte is mijn eerste indruk, druk. Maar tegelijkertijd is de hoeveelheid goed verdeeld over de ruimte van de plaat, waardoor het geheel eigenlijk acceptabel is. Ik zie de schoonheid ervan zeker.

1 like