NA: 2 rado schilthorns die 1 werden

lijkt niet enkel zo, ze zijn idd verdwenen en dat is mooier. Plus de dikke beschadigingen die echt wel op die kast zaten en zitten vallen nu een pak minder op met die borsteling. Alleen is door de shortcut die ik nam de bezel net niet blinkend genoeg zoals voorheen, maar goed dat is voor de volgende keer dan :slight_smile:

2 likes

Wat een succes weer, heel goede ratio ook :+1:
Mooie wijzerplaat en krasjes niet te druk over maken

1 like

Mooi resultaat en evenzo mooi verslag. Bedankt voor het delen!

1 like

Ja herkenbaar. Hier is het meestal nog erger, als ik er eentje af hebt blijken er in de tussentijd ineens weer twee of drie bij de stapel bijgekomen te zijn :rofl:

3 likes

Dat lijkt me ook - ik hoop dat mij dat niet gaat overkomen en het bij eentje blijft. En door deze weer boeiende reportage kon ik eindelijk de verschillen ontdekken van jullie Schilthorn met mijn groene Rado vondst van eerder dit jaar :green_heart:

4 likes

he zeg dat is een hele mooie met die zonnestraaltjes groene plaat. Prachtig. Welk model is het eigenlijk want ik kan het niet lezen. Naar kast toe vind ik hem meer trekken op de ticino en de randegg
Die randegg hebben we heel graag om, zit lekker comfy, is niet zwaar, is blauw, origineel facet glas en vooral hij is zoooooo mooooooi

Heel mooie rado. Waar eentje is, is ook plek voor een tweetje en een drietje :slight_smile:

5 likes

Dit is de Rectus, en ik zag nu dat het grootste verschil zit in de dakvormige bracelet aanzet van de kast. Geen idee of de originele bracelet dit ook heeft - de mijne kwam helaas op leer :innocent:

1 like

Toch een mooi horloge geworden, ondanks de krasjes. En weer bedankt voor het mooie verslag.

1 like