NA, 2019 Rolex GMT-Master II Pepsi (+Sub 116610)

Net nog even een paar foto’s gemaakt. Die van hierboven zijn toch alweer een paar maanden oud :wink:

19 likes

Supermooi, de nieuwe Pepsi! Congrats! Moest wel ff wennen aan de nieuwe kleuren.
Heb er nog geen, maar wie weet, ooit.

Heb wel een ‘oude’ 16710 uit 2007 met een 3186 uurwerk.

11 likes

Gefeliciteerd met de fantastische GMT!

Afgezien van de GMT, waarom is je keuze gevallen op de 116610 sub i.p.v. de 114060 sub? Ben hier namelijk zelf enorm over aan het twijfelen :speak_no_evil:

1 like

Fantastisch! Vooral die Pepsi!!

Veel plezier ermee!

1 like

Supergave combi!

Die nieuwe kleur is top! Oude vond ik ook al mooi, daar niet van

1 like

Vind dit een mega gaaf horloge.
@jurk heeft er ook 1. Vind het 1 van de mooiste horloges op het forum.

3 likes

Mooie horloges hoor👍

1 like

Fantastisch mooie klok. Misschien toch maar eens een lintje uitgooien bij een AD of het er nog in zit voor mijn 50ste :sweat_smile:.

1 like
1 like

Als je nu 39 bent, moet dat vast gaan lukken :grin:.

On-topic:
2 prachtige horloges! Geniet er van :+1:.
A crown for every achievement

1 like

Was dat maar zo… :zipper_mouth_face:

Goede vraag, want ik had namelijk hetzelfde. Ik had mijn voorkeur uitgesproken voor een 114060 en een 116610 kwam binnen bij Gassan.

De 114060 vind ik mooier qua eenvoud en is symmetrischer, de 116610 is zoals de Submariner voor mij het meest herkenbaar is met de cyclops. Eerlijk? Ik ben er nog steeds niet over uit.

Had deze nog niet beantwoord. Inderdaad voor de list.

2 likes

HOW??? :sweat_smile:

(Don’t answer that, maar damn… lucky :))

Ik heb het idee dat het afhankelijk is van meerdere factoren.

Dit is er zeker 1 van :wink:

Exact wat je zegt. Vind zo’n ‘puist’ ook wel kek staan als ik eerlijk mag zijn, maar ik vraag me af of ik de vergroting irritant zou vinden als de wijzers eronderdoor glijden…

Er valt wat te zeggen voor de balans van de 114060. Heb hem zelf gehad. Maar miste de datum toch wel. Als only watch zou ik voor de 116610 gaan. Als ik meerdere zou hebben, dan 114060 (hoef je de datum ook niet gelijk te zetten).

2 likes

Mooi hoor én in super gezelschap van de rode Smiley!!!

Ideaal is het niet maar als dat je alleen nog tegenhoudt zou ik zeker voor de date versie gaan.

@Jurk, deze redenatie snap ik volledig. Datum juist zetten is toch elke keer weer een dingetje.

Er moet altijd wat te wensen overblijven hè? Die je nu hebt is ook zeker prachtig!

2 likes

Ik heb een pelagos ernaast :innocent: dus tja, lastig wel.

1 like