NA, 2019 Rolex GMT-Master II Pepsi (+Sub 116610)

Sinds ± mijn 15e levensjaar (alweer 20 jaar geleden) had ik altijd al een zwak voor een Submariner. Toen ik 1 jaar mijn eigen bedrijf had met goede cijfers vond ik het een mooi cadeau om mijn eerste jaar hiermee af te sluiten. Eind december na een telefoontje van Gassan was mijn nieuwe Sub date er. Als een kind zo blij heb ik het horloge opgehaald. Toch wel een kippenvel momentje. Het horloge heb ik hier nooit voorgesteld maar ben er o zo blij mee! Voor mij nog steeds een van de mooiste horloges die er te koop is.

3 maanden geleden is hier nog een aanverwant bijgekomen, namelijk de GMT-Master II BLRO. Een wat minder gezien horloge hier op het forum dus daarom maar wel even een topic aanmaken. In de basis op het oog 2 heel erg gelijkende horloges maar in het echt zo verschillend. De wijzerplaat, het glas en de kroon komen overeen, voor de rest is het toch een heel ander horloge (de kast is met zijn smallere lugs namelijk ook anders).

Maar jullie willen natuurlijk vooral graag foto’s zien. Hierbij:

96 likes

Heb je de BLRO voor list kunnen pakken :grin:

1 like

Hele mooie horloges! Geniet ervan!

En mooie auto :wink:

2 likes

Mooi hoor. In de eerste reactie gaat het alweer over geld…

Da’s gaaf! Veel plezier met beide aanwinsten!

12 likes

Congrats en mooie auto :wink:

2 likes

Ze liggen voornamelijk ook in een kluis of vitrine van een grijze handelaar.
Ik zie ze veel liever voorbij komen op het forum. Ik denk dat je de tweede bent. Gefeliciteerd met deze aanwinst!

4 likes

Gewoon belangstelling of deze wel voor een normale prijs is verkregen, bedankt voor je scherpte :grin:

3 likes

Niet de mijne helaas maar vond het horloge op die foto nog het mooist uitkomen. Vandaar toch even bijgevoegd. (2018 M5 is het overigens)

2 likes

Denk dat meer mensen dat hier wel willen weten… dit omdat het nogal een “ding” is om er aan te komen via de normale (AD) weg :sunglasses:

Belangstelling? Doorgeslagen gekte. Wat maakt het nou uit of het horloge voor 8/15/20/25K is gekocht?

Geld en status spelen een veel te grote rol hier. Gewoon een mooie aanwinst van de TS.

Gefeliciteerd!

7 likes

Lekker om jezelf zo te kietelen na (zakelijk) succes! Goeie smaak. Welke van beiden draag je het meest of wissel je lekker af? Kan me zo voorstellen dat als je al van kinds af aan kwijlt bij de sub dat dat ‘jouw klok’ is maar een beetje kleur erbij kan je iedere ochtend doen twijfelen. Lastig. :sunglasses:

Mooi hoor, wens je met beiden veel draagplezier @Cooper111S. :ok_hand:

1 like

Een fenomenaal duo, gefeliciteerd!

1 like

Mooi mooi. Gefeliciteerd. Tip: blijf weg uit Amsterdam.

1 like

Ik zie niet wat geld of status met zijn vraag te maken heeft?

Top horloge! Vele dromen er van, helaas onbereikbaar voor een aardige club mensen. Mede doordat je hem dus maar lastig bij de dealer op kan pikken… :confused:

3 likes

Een M5🤩 lekker hoor. Dat overstijgt toch heel veel horloges.

Over horloges gesproken trouwens; sinds kort onderga ik een transitie van zwart en staal naar alles met een beetje kleur, inclusief goud- en roségoud voor zover dat kleuren zijn. Ik vind die Pepsi derhalve top. Ik heb hem maandag gepast bij Filipucci en ik vond hem super(-comfortabel).

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinsten!
Beide fantastische horloges. En mooi dat je ze allebei kunt hebben.
Nu kun je zelfs de oysterband op de pepsi zetten :heart_eyes:

Bedoel je die loco cartoonist? Volgens mij was ik de 4de maar ik zie die andere 3 hem nooit meer tonen. Dus ben eigenlijk wel benieuwd waar die gebleven zijn. Hoop iig dat ze er maximaal van genieten!

Ik ben het met de anderen eens dat het hier soms te veel om geld/waarde gaat. Aan de andere kant het is toch ook een bizar bedrag. De enige reden dat ik hem nog heb is omdat ik mij oprecht geen mooier horloge dan een Pepsi kan voorstellen. Spannend door de kleuren, datum, nieuw uurwerk, GMT functie. Ik had laatst de 114060 van @schoen weer om en hij raakte mij niet meer zoals eerst. De Pepsi is gewoon te mooi.

@Cooper111S Dat je er maar elke dag van mag genieten in goede gezondheid! :pray:t2:

11 likes

Gefeliciteerd! Mooi horloge! :smiley:

1 like

Congrats , veel draagplezier :+1:

1 like

Heel gaaf

1 like

Goed om te horen dat ik je in het verleden wel heb weten te raken.

3 likes