Om van te huul’n.
@Cooper111S leuk om te lezen. Maar strijk alsjeblieft je manchetten even, dan komt het horloge beter uit de verf. Ook voor jezelf!
Om van te huul’n.
@Cooper111S leuk om te lezen. Maar strijk alsjeblieft je manchetten even, dan komt het horloge beter uit de verf. Ook voor jezelf!
Lekker duo hoor
2 toppers. Van harte en nog veel succes met je werkzaamheden!
Mooi duo, alles draait om het stellen van doelen, deze halen en jezelf belonen.
Nou die mogen er wezen, die GMT staan bovenaan mijn wishlist, maar nu nog op grail niveau dus moet harder werken of slimmer
Gefeliciteerd ! dat zijn nog is aanwinsten, zelf ook nog steeds aan het wachten voor een pepsi/batman.
One day … one day
Mijn beste,
Fantastisch!!
Een schitterende GMT Rolex, voor een mondiale tijds-beleving!!
Draag hem met verve!!
Orologio Signaturis Temporis
Amen Sta inmiddels meer dan een half jaar op de wachtlijst. Wacht met smart op het belletje waarvan je weet dat het ‘ooit’ gaat komen. Twee keer list betalen ga ik niet doen in elk geval.
@Cooper111S van harte met deze twee iconen. Heel veel draagplezier!
Van harte gefeliciteerd.
Ik sta ook op de wachtlijst voor een pepsi. Maar de JLC kwam eerder
Geniet ervan?
Gefeliciteerd
Mooi hoor:ok_hand:t5:
Top duo! Veel draagplezier
Gelukkig boeien beide dingen mij wat minder. Er zijn er zelfs niet veel in mijn omgeving die er weet van hebben.
De Sub draag ik het meest. Die past werkelijk overal bij. De Pepsi komt het mooist uit bij wit, grijs, zwart of (licht)blauwe kleding. De Pepsi hou ik ook wat meer voor de iets bijzondere momenten. Het is een bijzonderder klokje en vind het mooi om hem dan ook wat bijzonderder te houden.
Dacht ik! Ik vind het ook vooral een mooie herinnering aan een moment waar ik best een beetje trots op ben.
Leuk! Was nog helemaal niet in me opgekomen!
Dat is het ook. Ik snap het ook wel weer een beetje, het is net als met klassieke auto’s die ineens meer waard zijn geworden. Waar vroeger mensen er nog redelijk vaak in rijden zijn het nu garage queens.
Dank je! En jij natuurlijk ook!
Geduld is een schone zaak. En als je kunt wachten zou ik ook niet 2 keer de list betalen
Was gestreken maar komt blijkbaar ongelukkig over op de foto (en wellicht al iets verkreukt door het dragen ). Maar ik kan je commentaar waarderen!
Supermooi, de nieuwe Pepsi! Congrats! Moest wel ff wennen aan de nieuwe kleuren.
Heb er nog geen, maar wie weet, ooit.
Heb wel een ‘oude’ 16710 uit 2007 met een 3186 uurwerk.
Gefeliciteerd met de fantastische GMT!
Afgezien van de GMT, waarom is je keuze gevallen op de 116610 sub i.p.v. de 114060 sub? Ben hier namelijk zelf enorm over aan het twijfelen
Fantastisch! Vooral die Pepsi!!
Veel plezier ermee!
Supergave combi!
Die nieuwe kleur is top! Oude vond ik ook al mooi, daar niet van
Vind dit een mega gaaf horloge.
@jurk heeft er ook 1. Vind het 1 van de mooiste horloges op het forum.
Mooie horloges hoor👍