NA 2020 zonder verhaal. Tissot Navigator Lemania Lobster

Geen verhaal. Gewoon een horloge.
3/4 foto’s.
Geen technische info.
Loopt perfect op tijd.
Chrono hapert.
Wat een ding.

58 likes

Aparte band!

1 like

Af en toe gewoon lekker dit soort verhalen :ok_hand: apart horloge. Kast vind ik echt heel tof :+1: die band wordt wel een poetsertje denk ik… :sweat_smile: Houdt de polijstdoekjes in de aanslag

1 like

Wat een kneiter gaaf horloge brodie.
De foto’s spreken voor zich.

1 like

Lekker man! Mooie vorm kast en band! Geniet ervan. :smile: :+1:

1 like

Polijstdoekjes?!? No way😂

Veel draagplezier :+1:

1 like

Superleuk horloge. Echt uniek. Geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd, mooi en apart horloge. De band is een beetje raar, maar dat maakt het geheel juist gaaf.

1 like

Heel apart, geniet ervan.

1 like

De band is inderdaad apart maar het maakt het horloge tot wat het is. De band loopt daardoor door in de kast. Je krijgt er een transformers gevoel van!

Duidelijk een geleefd horloge. Niet alledaags, top keuze… :+1:

1 like

Gave band. Weer eens wat anders.

1 like

Ik zag de adv. voorbij komen, leuk dat deze Lobster door een HF lid is gekocht. Die band is gaaf, dat maakt hem ‘anders’ dan de rest. De geborstelde dial die iets veranderd van kleur door lichtinval is een leuk detail.

Draag hem in gezondheid :sunflower:

2 likes

Dank je! De dial heeft in het echt een soort champagne kleur. Prachtig en doorleeft.

Gefeliciteerd. Mooie aanwinst. Hou hem uit buurt van poetsdoekjes :wink: mooie vintage staat. Misschien wel uurwerk laten checken en tot die tijd niet te veel gebruiken?

Groeten van een ver familielid :+1:

1 like

Vette aanwinst en ja, wat een band :+1:

2 likes

Bedankt! De chrono loopt keurig rond en reset, alleen lijkt de onderste reset knop vast te zitten. Dus misschien valt het allemaal wel mee.

Ik zal hem inderdaad vanavond in de kast leggen. Nu nog even genieten.

1 like

Blijft prachtig die Elka…

1 like

Wow heel gaaf horloge, maar wat een gedrocht van een band :sweat_smile:. Desalniettemin geniet ervan.

1 like