Een kleine 3 weken geleden een afspraak gemaakt bij de IWC boutique in Amsterdam om langs te komen voor een 2024 ingenieur.
Ik had mijn voorkeur doorgegeven zijnde de stalen versie met zwarte plaat en/of de titanium versie.
Vandaag was het zover. Eerst om
m’n bankrekening een beetje op te warmen voor de grote slag, een lading kinderkleding gescoord bij Donsje in het Museumkwartier.
Dat ging best vlot allemaal.
Even lunchen dan maar tot de Boutique open gaat.
Parkzuid in het Vondelpark werd het. Avocado met ei om de kosten een beetje te drukken voor de dag.
Strak na openingstijd bij IWC naar binnen. Kinderen even in de 3m2 speeltuin aan de PC achter gelaten.
Na een warm onthaal werden de 2 stukken van achter gehaald. Intussen een koffie met een chocolaatje en een korte ronde langs de vitrines. IWC heeft toch best wat mooie modellen moet ik zeggen, terwijl ik ook een hoop echt niets aan vind.
Terug naar de Ingenieur.
De standaard band paste op een haar na maar net. Voor het passen prima. De keuze vrij snel gemaakt voor de stalen versie omdat ik de donkere plaat toch wat sprekender en universeler vind dan de titanium versie. Dit moet mijn nieuwe daily worden na het verlies van m’n dierbare Tudor Pelagos 39.
Een extra schakel maakt de pasvorm precies goed. Vrouw en kinderen hebben intussen ook hun intrede in de fraaie boutique gemaakt gezien ze uitgespeeld waren in het karige speeltuintje.
Nog even afrekenen en daarna met een goed en voldaan gevoel de winkel uit begeleid met een discreet tasje.
Mooie boutique om te bezoeken waar je warm opgevangen wordt.
Als kers op de taart nog even de Qpark garage aan het museumplein afgetikt en bankroet maar content naar huis gereden onder het genot van huilende kinderen.
Mooi zondag tot zover en het is pas 15:30😇
Iemand nog zin in een foto? Goed dan…
De financiele opwarmer:
De mooie koffie:
De titanium versie, die ook wel echt mooi is irl.
Maar hier dan de mijne vanaf heden:
En mijn IWC duo samen: