NA: 2024 IWC ingenieur automatic

Dank allemaal voor de complimenten.
De fraaie plaat is lastig om goed op een foto te krijgen. Nu ben ik ook een zeer matige fotograaf, maar dit horloge is irl echt een mooi stuk.
Ik heb zojuist een marco lens voor op de telefoon besteld om wat beter beeldmateriaal te kunnen verzorgen :slight_smile:

3 likes

Mijn beste,

Een ruimhartige introductie van een getalenteerd horloge!!
Ik wens je er een langdurige tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Altijd mooi gevonden maar twijfel over de wijzerplaat, maar om jouw pols… Gewoon geweldig!!
:pray:t3:

1 like

Nice one, nog niet eerder voorbij zien komen!

1 like

Mooie NA!
En een mooi duo!
Geniet ervan!

1 like

Oeh, zonde. Wat was de reden dat deze het veld moest ruimen?

Helaas 2 weken terug ook gedaan voor 25 uur parkeren; ik vermoed dat de parkeerwachter ook vaste klant is bij de boutiques op de PC.

Poah, prachtig! Die sluiting had ik nog niet eerder gezien, erg mooi en onopvallend. Gefeliciteerd!

1 like

Dat parkeren in die stad kost inmiddels al net zo veel als zo’n IWC :sweat_smile:

Maar echt een gaaf horloge. Staat ook al een tijdje bij mij op de radar! :fire:

2 likes

Heel mooi, echt gave plaat. Staat je goed :+1: Gefeliciteerd!

1 like

Deze heb ik cadeau gedaan aan mijn jongere broer die tot dusver slechts apple watches droeg.

Ouch… Die dubbele porsche 911 was vast van de uitbater dan :sweat_smile:

Een sluiting is voor mij geen dealmaker of breaker, maar ik vind de sluiting erg goed gelukt op dit model.

1 like

Prachtig, veel draagplezier!

1 like

Wat een geweldig horloge. Ik was niet al te lang geleden bij de IWC boutique en had toen ook de kans deze te passen. Wat een afwerking. Hoog op de wish list.

1 like

Nogmaals proficiat! Erg mooi horloge. :grinning:

1 like

Mooi duo, vind die portugieser echt dik! :ok_hand:t2:

1 like

Dat weet ik niet maar een onderhoudend verhaal vertellen kan je heel goed. Was fijn lezen. :+1:

Horloge is prachtig. Hopelijk lang en veel plezier ermee. Proficiat.

1 like

Proficiat met je nieuwe horloge. Hij mag er zijn zegšŸ˜

1 like

Heel mooi, veel draagplezier

1 like

Lekker hoor, nogmaals gefeliciteerd @Hollywoodted :ok_hand:t2::smiley:

1 like

Prachtig!

1 like

Potdikkeme Ted wat een gaaf ding! Draag hem in goede gezondheid en ga er wat netter mee om dan dat andere ding.

1 like

Oke pap :stuck_out_tongue: dank je wel :slight_smile: