Allen gearriveerd dit jaar en enorm gelukkig mee. Of ze er over 12 maanden nog zijn, tja…
Ik heb alleen een G-Shock gekocht dit jaar. Bevalt overigens erg goed voor 's nachts, dochter in bad doen, klussen, eigenlijk alle activiteiten (?) en met solar en radio-synchronisatie eigenlijk foutloos.
Stijlvol is het niet per se, maar daar heb ik genoeg andere horloges voor. Als ik thuiskom gaan die meestal af, en de G-Shock aan. Dochter zit in een destructieve fase
Leuk topic!
Dit jaar 3 erbij:
Spiksplinternieuw!
En
Ze zullen de komende paar jaarwisselingen naar ik hoop blijven. Wellicht gaat er een verwoed flipperaar in mij schuil. Ik hoop het niet
In chronologische volgorde:
Er zijn ook drie horloges die ge- en weer verkocht heb. Dit is het 17e jaar op rij waarin in gemiddelde elke twee maanden een horloge gekocht heb.
Leuk, twee mooie Engelse horloges. Beide merken hebben mijn sympathie.
En deze dan. Althans het is nog de 28e, i know
Haha ja. Dit is nr 24 in 2024.
Slechts 2 horloges gekocht, en die zijn er nog. De nomos gaat er mss uit volgend jaar. Afhankelijk van wat er in de plaats komt.
Ow wacht, deze is gekomen en gegaan dit jaar:
Is ook gewoon een heel sympathiek horloge, net als die Bulova en Yema overigens.
Mijn 100% blijver is deze Lorier.
Hij is ook
dus kan over 2 jaar in het 'welk horloge heb je langer dan 3 jaar ’ topic
even gedacht aan verkoop, maar daar kwam ik snel van terug. Het blijft de ultieme Rolex toolwatch voor mij. Eens kijken wat 2025 brengt
Alles wat in de collectie is gekomen in 2024 zit er nog in.
Plaatjes
Deze twee gekocht in 2024 en blijven allicht lang in mijn bezit. Hoe langer ik een horloge in bezit heb, hoe meer herinneringen ik er mee opbouw. De Oris kan om die reden nu al niet meer weg.
Die op de derde rij vierde van links zou ik zeker houden.