Op een paar weken na 1 jaar geleden dacht ik: ik probeer het nog eens: kijken of ik via de AD aan een 226570 polar kan geraken. Ik kreeg binnen een dag reactie en positief ook: ik kan u op de wachtlijst zetten! Wtf? Serieus? Maar eens zien wat het wordt dan… Om de paar maanden stuurde ik eens een mailtje met de vraag of er al nieuws was en elke keer werd dat snel en vriendelijk beantwoord; je maakt wel eens anders mee.
Vorige week zondag, vlak voor vertrek naar het buitenland voor werk, stuurde ik er weer eens één. En ja hoor; nadat ik 3 keer gebeld was maar niet op had genomen (ik zat in een andere tijdzone) kreeg ik een belletje van mijn vrouw: De AD had gebeld en hij was binnen! Yay!!
Meteen een afspraak gemaakt om 'm vandaag te gaan halen.
Rond 12:30 kwamen we in Eindhoven aan en we werden hartelijk ontvangen; helaas kon de adviseur waarmee ik constant contact had - ook 'n Joep - er niet bij zijn, maar Roel nam de honneurs op een erg prettige wijze voor hem waar: voor als je mee leest: het was erg gezellig Roel!
Kim en ik hebben er 1,5 uur gezeten en gepraat over horloges en een aantal andere exemplaren bekeken; ze hadden een mooie verzameling liggen, weliswaar enkel exhibition only, maar je kon ze in ieder geval bekijken.
Na 1,5 uur was het tijd om te gaan en werden we nog verrast door een paar erg leuke attenties van een andere medewerker; echt heel leuk om mee te maken hoe iedereen er in de zaak mee bezig was om de klanten aandacht te geven en een goed gevoel te geven, helemaal top!
Samengevat: blij met mijn nieuwe Explorer en ik kom zeker weer terug bij deze AD!