NA: 24uurs horloge - Komandirskie 650541

Een tijdje op moeten wachten, maar hier istie dan!

Bij dit horloge draait de kleine wijzer dus 1x per 24 uur een heel rondje. Mocht ik ooit op een onderzeeër gaan werken, of mijn baas een kantoor openen op de noord danwel zuidpool, dan weet ik welk horloge mijn daily beater wordt!

Ik vind hem schitterend. De zeshoekige, matte kast, de gestileerde 4, datum op 12 uur :wink: , de rechthoekige, rode secondenwijzer, het logo… Eén mooi geheel! :heart_eyes:

De specificaties, geleend van meranom
65-case-size-480x480
Weegt 133gr. met de band (waar ik 2 schakels af heb)
Kostte me 3949 Russische roebel, met paypal wisselkoers, nog geen 55 euro!

Ons samenzijn begon vanmiddag, net op tijd voor het kerstdiner! Al twijfel ik nog tussen deze en de Chronographe Suisse.


Russische postzegels, dat kon maar één ding zijn!

Snel geopend en er bleek een degelijk ingepakt pakketje in te zitten:

Met een rood, plastic doosje:

Waar het horloge met garantiebewijs inzet.




Zoals jullie kunnen zien, twee dagen na zijn geboorte werd hij al verder verwerkt om mijn kant opgestuurd te worden.

Hier nog wat foto’s van het horloge:



De wijzerplaat, excuses voor de stofjes


En in het donker:

Het deksel. Helaas niet met de geadverteerde orca :cry:

En wat foto’s van de band. Zeer zeker geen al te beste kwaliteit, maar vind het wel passen.

Ik ben heel benieuwd hoe snel ik wen aan het “nieuwe kijken”, maar ach, wie gebruikt er nu eigenlijk echt z’n horloge voor de tijd?

33 likes

Wat-ontzettend-gaaf-horloge!!

1 like

Superleuk !

Ik denk wel dat het lastig tijdaflezen is in het begin, maar dat mag de pret niet drukken. :sunglasses:

1 like

Ik vind hem gaaf! Sterker nog, ik ga hem bestellen. Nu meteen :grin:
Edit: heb een bod gedaan op EBay maar vind de eur/usd verhouding niet echt gunstig eigenlijk.

1 like

Heel mooi. Die zeshoekige kast ook !

1 like

Heel mooi went snel Veel draag plezier

1 like

Mooi!
Nu wil ik er ook eentje…:roll_eyes:

1 like

Ik zal het je moeilijk maken.

https://komandirskie.com/catalog/komandirskie/k_65/komandirskie_chasy_k_65_650541/

1 like

Gaaf! Veel
Plezier ervan!

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze mondiale aanwinst!!
Een magnifiek horloge voor een langdurige polstijd!!
Ik wens je er dan ook een wereldse tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

mooi, en zeker voor die prijs.

1 like

Ja…bedankt hé…

1 like

@JanDoedel dank je voor de link inmiddels ook een bestelling gedaan.
Zeker voor dat geld leuk ding. En natuurlijk een 24 uurs horloge. Die ontbrak nog.

2 likes

wat een leuk horloge! 24 uurs wijzerplaten zie je niet vaak.

1 like

In het donker met de lume de tijd aflezen, lijkt me wel lastig.

1 like

De lume is na 5 minuten weg, dus je benoemt een nauwelijks bestaand probleem :smile:

1 like

Een Glycine Airman of bepaalde Meistersingers kom je hier nog weleens tegen, maar afgezien daarvan zou ik het zo gauw niet weten.

1 like

Hele leuke keuze!

1 like

Wat een topper. Maar die band. Die is vreselijk

Een niet goedkope oplossing (zeker in vergelijking met de prijs van het horloge) maar zou wel geweldig staan.

1 like

Ja. Hij is echt leuk!

Klopt helemaal! Alsof conservenblikjes voor dierenvoer, die afgekeurd zijn voor recycling, samen worden geperst en opgepoetst. Maar ik vind het ergens wel z’n charme hebben. En zodra je eenmaal de band om hebt, valt het niet me niet meer zo op.
Plus, voor dat geld van die MN strap, die inderdaad heel goed zou staan, heb ik dit horloge al besteld (met vermoedelijk een nog slechtere band)

3 likes