NA: 2nd Gen Black Monster

Na het deskundige gebruikerspanel van dit forum geraadpleegd te hebben heb ik besloten het zwarte monster op rubber te bestellen: De SRP307J1. Zoals we gewend zijn verliep de bestelling bij Rob zeer soepeltjes en vandaag kwam er een PostNL busje voorrijden met … jawel, de nieuwe klok.

Mijn twijfels vooraf bleken zeer ongegrond. Daar waar ik de SKX009 nogal klein vind dragen was ik bang dat het Monster dat ook zou doen. De specs zijn immers bijna gelijk … zou je denken. Maar niets is minder waar. Wat een fantastische klok is dat Monster en hij draagt echt aanzienlijk groter dan de SKX. De bezel is een tikkeltje groter (1,5mm), maar de shrouds aan de boven en onderzijde zorgen ervoor dat de totale hoogte tegen de 45mm aantikt. En dat maakt 'm optisch echt wel groter. I love it, I’m a Happy Camper! Geweldig design met de combinatie van gepolijst en geborsteld staal, en de rood/oranje second hand is net opvallend genoeg om een contrast te vormen.

Daar waar ik met de Deep Blue Pro Tac vanaf het eerste moment niet echt een klik heb gehad, heb ik dat wel direct met dit monster. Feels good :slight_smile: Betekent tevens dat de Deep Blue binnenkort op het blauwe gedeelte van dit forum staat want die gaat amper tot geen draagtijd meer krijgen vrees ik …

En dan nu de foto’s:

13 likes

Mijn beste,

Proficiat!!
Een kordate aanwinst. Het enthousiasme straalt er van af. :+1:
Mooie foto’s ook!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

De shark mesh staat 'm ook prima. Met een beetje prutsen een 22mm erop gekregen.

3 likes

Veel draagplezier toegewenst met je Monster!

Goede keus! Bij die monsters is het voor mij destijds definitief begonnen!

Gefeliciteerd! Uitstekende keus! Veel plezier met dit icoon onder de affordables! Wear it with pride! :smile:

1 like

Gefeliciteerd mooie aanwinst veel draagplezier gewenst .

blijft mooi…“het monster”,veel draagplezier!!!

Gefeliciteerd en veel draagplezier gewenst!

Leuk en mooie foto’s! Geef het een week en je wilt er ook een oranje naast. En dan een Sumo… En dan een MM…

3 likes

Mooi! Gefeliciteerd.

Monster is altijd goed, standaard horloge is een ieders collectie… :wink:

Eric

Watikjebrom! :grinning: :+1:

Grt.

2 likes

Goed bezig!

En dan de tuna-varianten…

thx allemaal. Hoop dat ik het voorlopig even bij dit Monster kan houden, mijn 3e Seiko op rij :smile:

Echt super mooi! Deze wil ik ook als mijn “oude” monster stuk gaat. Maar dat gaat deze natuurlijk nooit! :smile::stuck_out_tongue_closed_eyes:.

1 like

Ziet er goed uit op die mesh

Groeten van z’n oudere broer hier :wink:

[URL=http://s185.photobucket.com/user/hypancistrus-zebra/media/Mobile%20Uploads/Horloges/3B5E5BC0-D55D-4D47-AEB6-0457F0F1F5F3_zpsbgsj0jtt.jpg.html][/URL]

1 like

Ja kak, nou wil ik 'em ook. Zou die SRP313 nog te krijgen zijn? Gefeliciteerd hoor, ziet er fantastisch uit!!

1 like

Je hebt geluk, de 313 ligt volgens mij op voorraad bij Rob :wink:

1 like