NA : 2x Cartier Santos Dumont XL 😳

Bij het begin beginnen nl. begin dit jaar ruilde ik een Cartier Santos Dumont L in via het forum, een erg mooi en elegant model waar ik zeker onder de indruk was echter na een aantal keer gedragen te hebben vond ik deze toch echt te klein voor mijn pols 18,5cm. dus deze kon “het nest weer verlaten” :wink:

Daarop ben ik opzoek gegaan naar de XL uitvoering om deze te passen en te kijken of dit dan wel de juiste maat zou zijn, echter was deze vaak niet op voorraad en heb ik uiteindelijk deze gepast in de Two-tone bij S&C in Eindhoven (deze was voor een klant besteld) en ja dit zou hem moeten zijn qua maat echter ook niet op voorraad in volledig staal. Verder nog geklets over wat ik nog meer zocht en wat andere horloges gepast.

Tijdje gezocht voor een mooi gebruikt exemplaar en uiteindelijk heeft Ramon @Crownguard deze voor mij gevonden in absolute nieuwstaat :+1: Deze vlak voor mij vakantie meteen opgehaald.

De week erop werd ik gebeld door Tom van S&C dat hij eventueel een Batman kon leveren (waar we het ook over hadden gehad) als ik ook nog interesse had in de Dumont XL :flushed: dit als combideal. Dit aanbod aangenomen en na mijn vakantie beide opgehaald in Eindhoven en de eerdere aangekochte Dumont XL is in de verkoop gegaan.

Via een omweg (en kort in bezit van 2x een Cartier Santos Dumont XL) 2 horloges rijker welke op mijn verlanglijstje stonden :crazy_face: hierover later een ander topic.

48 likes

Eufemisme voor koppelverkoop.

Prachtige Santos!

4 likes

Top aanwinsten :+1:t2:

1 like

Prachtig, echt heel nice. :clinking_glasses: Gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Je moet soms wat Jasper :upside_down_face:

Dank je

dank je

Dank je

2 likes

Gefeliciteerd met je Cartiers, staat je goed op een pols van 18,5. Wens je natuurlijk heel veel draagplezier met beide Cartiers :+1: :ok_hand:.

Ik kan het mis hebben, maar een tijd geleden op voorraad in de P.C. Geen idee of het nu nog zo is?

1 like

De XL is met 34mm perfect. Eensch.

Mooi man.

Uit nieuwsgierigheid: Zijn het gewone lugs met een spring bar?

1 like

Dat was wel de laatste keer denk ik :sweat_smile:

4 likes

Spring bars

2 likes

Gefeliciteerd, prachtige Santos.

1 like

Erg mooi. Veel plezier ermee.

1 like

Mijn beste,

Chapeau.:ok_hand:
Ziet er magnifiek uit!!

Ik wens je er een formidabele tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Feli met dit icoon!
Geniet ervan!

1 like

Prachtig, veel draag plezier

Hulde! Da’s eigenlijk beter dan een Santos de Cartier, als ik eerlijk ben. Mooi hoor.

1 like

Prachtig :heart_eyes:, gefeliciteerd

1 like

Prachtige Cartier(s)! Tijdloze schoonheid. Draag ze in goede gezondheid.

1 like