Bij het begin beginnen nl. begin dit jaar ruilde ik een Cartier Santos Dumont L in via het forum, een erg mooi en elegant model waar ik zeker onder de indruk was echter na een aantal keer gedragen te hebben vond ik deze toch echt te klein voor mijn pols 18,5cm. dus deze kon “het nest weer verlaten” ![]()
Daarop ben ik opzoek gegaan naar de XL uitvoering om deze te passen en te kijken of dit dan wel de juiste maat zou zijn, echter was deze vaak niet op voorraad en heb ik uiteindelijk deze gepast in de Two-tone bij S&C in Eindhoven (deze was voor een klant besteld) en ja dit zou hem moeten zijn qua maat echter ook niet op voorraad in volledig staal. Verder nog geklets over wat ik nog meer zocht en wat andere horloges gepast.
Tijdje gezocht voor een mooi gebruikt exemplaar en uiteindelijk heeft Ramon @Crownguard deze voor mij gevonden in absolute nieuwstaat
Deze vlak voor mij vakantie meteen opgehaald.
De week erop werd ik gebeld door Tom van S&C dat hij eventueel een Batman kon leveren (waar we het ook over hadden gehad) als ik ook nog interesse had in de Dumont XL
dit als combideal. Dit aanbod aangenomen en na mijn vakantie beide opgehaald in Eindhoven en de eerdere aangekochte Dumont XL is in de verkoop gegaan.
Via een omweg (en kort in bezit van 2x een Cartier Santos Dumont XL) 2 horloges rijker welke op mijn verlanglijstje stonden
hierover later een ander topic.




