NA: 2x Casio

Krassen op m’n horloges vind ik verschrikkelijk! Vandaar dat ik op zoek ben gegaan naar horloges die tegen een stootje kunnen. Dan kom je natuurlijk nogal gauw uit bij Casio. De Casioak heb ik vanaf release al een gaaf ding gevonden, maar het plastic uiterlijk heeft me er van weerhouden er een te kopen.

Casio is deze maand met een set nieuwe stalen GM2100 modellen gekomen, en hier was ik direct verliefd op! Zie foto’s hieronder.

En terwijl ik aan het shoppen was moest de retro itch ook nog even gescratcht worden dmv de A168WEM.

Goed nu heb ik dus 2 stalen horloges gekocht met mijn aversie tegen krassen. Eens kijken hoe lang ik ze netjes kan houden.

29 likes

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze getalenteerde Dubbelslag!!
Veel draagplezier. :+1:

1 like

Ftfy

Maar erg leuke horloges! Van één merk maar totaal verschillend. Veel plezier ervan!

1 like

M’n retro Casio’s vind ik ook nog altijd erg leuk, goede keuze en die stalen Casioak is ook tof! Geniet van je nieuwe aanwinsten.

1 like

alle twee leuke exemplaren :ok_hand:
draag ze met plezier

1 like

Mooie horloges! Ik ben ook Casio fan. Gevarieerd aanbod en schappelijke prijzen. Kwaliteit is prima.

1 like

“Het plastic uiterlijk heeft me er van weerhouden er een te kopen”. Daar ben ik het hartgrondig mee eens, Koen! En misschien vindt het voorbeeld dat je nu in dit topic geeft, wel navolging… :+1:.

2 likes

Moooooi. Gefeliciteerd met deze prachtige horloges. Goede foto’s ook. :ok_hand:

1 like

Leuke horloges!! Veel plezier ervan :ok_hand:t2:

1 like

Leuke aanwinsten. Stalen horloges zullen wel een beetje gaan krassen. Veel plezier ermee

1 like

Dank jullie wel allemaal!

2 likes

Gefeliciteerd

1 like

Goedemorgen en gefeliciteerd met deze 2 krasbestendige NA’s. Geniet ervan :muscle:t3:

1 like

Zien er beide leuk uit! Geniet ervan!
:+1:

1 like