NA: 2x Gene Kranz Seiko

Als horlogegek heb ik bij de Apollo 13 film natuurlijk goed opgelet wat iedereen droeg (geweldige film trouwens). Er kwam veel speedy’s voorbij van de astronauten maar ook het horloge van Gene Kranz, de flight director kwam een paar keer in beeld. Zoals we hier kunnen zien is dat een blauwe Pogue.

Mijn NA van gisteren. :grin::grin: Nog nooit eerder zo’n scherpe Pogue in mn handen gehad :drooling_face::drooling_face:

Maar als Seiko liefhebber had ik wel eens wat gelezen over de Gene Kranz horloges maar dat waren helemaal geen Pogues! Dat was een fout van de filmmakers dus. Wat droeg hij dan wel? Zijn horloge is in het verleden geveild daarom is precies bekend wat hij droeg, dat was een Seiko 6119-8460.

Een 6119-8460 heb ik gisteren ook ontvangen :wink:Deze referenties zijn vrij zeldzaam dus blij er een gevonden te hebben. Ik heb het al eerder gezegd maar ik ben fan van deze sportsduikers. Leuke vintage ontwerpen en voor mijn pols een mooi formaat.

21 likes

Hahaha mijn eerste reactie was “Laat Koekoek er eerst maar even naar kijken!”. :joy:

Leuk verhaal. Mooi hoor! Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd :+1::+1:

1 like

Geniet ervan…

1 like

Altijd leuk, een verhaal achter een mooi horloge :smiley:
Veel plezier met de aanwinsten :+1:

1 like

Mooi man !
Gefeliciteerd en Gefeliciteerd !

1 like