NA: 2x Meistersinger

Ik mag me hier eindelijk weer eens melden met niet 1 maar 2 nieuwe horloges. 1 gloednieuw en 1 gebruikt. Beide van Meistersinger. Een Urban Day Date en een Urban (zonder day en date).

Ik heb eerder een Meistersinger Urban Day Date gehad en deze verkocht. Gelijk bij verkoop al spijt van gehad. Nu zag ik eergisteren een mooie Urban Day Date te koop staan. Even contact met verkoper gehad en binnen een paar minuten tot een leuke deal gekomen.
Vandaag het horloge ontvangen, perfect verpakt en in prachtige staat. Ik kijk naar de garantiekaart en zie gelijk iets opvallends. Mijn horloge die ik destijds verkocht had een dubbele sticker op de garantiekaart staan waardoor ik indertijd de winkel heb gebeld of ik hier niet met heling te maken had. Foto’s gemaild, en toen kwam het bevrijdende antwoord dat dit niet het geval was en dat ze terug konden vinden hoe en waarom er 2 stickers over elkaar op zaten.

Dit is gewoon MIJN EIGEN horloge wat ik destijds met spijt heb verkocht. Zelfs het geribbelde bovenhoekje op de sticker is nog goed zichtbaar. Hier is gewoon een hogere macht aan het werk geweest die wist hoe erg ik het horloge had gemist :smile::smile::smile:.
Eind goed, al goed.

Later op de dag (eergisteren) zat ik nog even op internet te kijken en toen viel mijn oog op een “gewone” Urban, en dat voor een scherpe prijs. Ik dacht, die moet ik hebben. Zo gezegd, zo gedaan. En ook die werd vandaag bezorgd.

En kijk, mijn 2 nieuwe aanwinsten! Helemaal blij mee, echt in mijn nopjes!

61 likes

Gefeliciteerd. Bizar dat je je eigen horloge zo terug hebt gekregen.

2 likes

Het universum helpt je een handje! De witte is in het bijzonder erg mooi!

1 like

Gefeliciteerd met de NA en de hereniging!

Herkende hij je nog? Als ie ging kwispelen, zal het wel zo zijn. :joy:

3 likes

Gefeliciteerd! Mooi! En @Thyssendo en @Meistersinger kom er maar in :hugs:

2 likes

Ik heb het hem gewoon op de man af verteld en gevraagd maar hij wist niet meer via wie hij hem gekocht had. Ik ben echt heel blij in ieder geval.

1 like

Soort van herhaalde NA, althans voor 1 deel. Gefeliciteerd met je Meistersingers!

1 like

Hoe dan?! Veel plezier :wink:

1 like

Mooi duo! Veel draagplezier :+1:

1 like

Bijzonder verhaal, proficiat met beide aanwinsten! :ok_hand:

1 like

Zeker bizar! Geniet er maar van en nooit meer weg doen!

1 like

Je hogere Macht is aan het werk :pray:
Toeval bestaat immers niet. Gefeliciteerd met beide NA’s

1 like

Dubbel gefeliciteerd!
Dit moest zo zijn.
Dubbel genieten!

1 like

Prachtig duo! Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd! Dat horloge miste jou ook natuurlijk.

1 like

Dat zijn 2 geweldige aanwinsten, geniet er van.

Wat leuk zo een hogere macht, dat ge deze kunt terug scoren.

Vooral die witte ziet er knap uit.

ENJOY.

1 like

Mijn beste,

Proficiat!!
Een geslaagde dubbelslag.:watch:
Veel draagplezier!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinsten !

1 like

Proficiat, van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerken.

1 like