NA: 2x Tissot V8

Het heeft even geduurd maar gisteren 13-4 was ik jarig en mocht het eindelijk. Vanaf 10 maart hebben de doosjes mij aan liggen staren vanaf de boekenplank en nu mochten de papiertjes er dan eindelijk af!

De blauwe met leder band.

En de zwarte op staal.

Mooie wijzerplaat, lijkt wel schuurpapier. Was de reactie van Mariska.

Met deze twee aanwinsten erbij is de horlogedoos vol en zijn er voor nu even genoeg.

Of ik moest nog eens een mooi wat meer dresser achtig horloge tegenkomen… De tijd zal het leren.

20 likes

Mooi!
En driewerf gefeliciteerd :tada:

1 like

Zo jij kan de zomer door tenminste, mooie aanwinsten!

1 like

Oohh, vet man! Die vind erg mooi🙂
Maar waarom 2?

3 likes

Mooie combi, gefeliciteerd!

1 like

Mooi hoor .
Maar ook hier de vraag ,waarvoor 2 :thinking:

1 like

Leuke horloges, maar ik vind die Duc in de woonkamer leuker :smiley:

1 like

Nice :ok_hand: :ok_hand: gefeliciteerd mooie na’s

1 like

Proficiat ermee en alsnog gefeliciteerd. Prachtige Tissot. :+1: :beer:

1 like

Op 10-3 had ik een afspraak bij de juwelier. Met mijn vriendin had ik een budget afgesproken.
Bij de juwelier kon ik slecht kiezen.
De hulplijn van huis ingeschakeld (mijn vriendin). Haar reactie was: Dan vraag je toch of ze een mooie prijs kunnen maken voor deze twee samen.

En zo geschiede. Een mooie prijs voor beide horloges samen en ook nog binnen het budget gebleven. :smiley:

Nadeel was wel dat ik thuis te horen kreeg dat ik ze niet uit mocht pakken. Heb dus ruim een maand naar twee mooi ingepakte horloges mogen staren…

3 likes

Ben ik zelf ook erg blij mee, als de temperatuur nog iets stijgt mag deze “bella” weer naar buiten.

1 like

Gefeliciteerd, mooi setje!

1 like

Bij die juwelier wil ik ook inkopen doen. :ok_hand: altijd leuk om niet de volle prijs te betalen.
:rofl:

1 like

Gefeliciteerd met je verjaardag en dit fijne duo!

1 like

Gefeliciteerd :tada::tada:
Twee stuks, bofkont. Geniet ervan!

1 like

Dan moet je wel naar het mooie Winterswijk.

Ik denk dat je bij veel juweliers wel een leuke combinatie-deal kunt maken als je er netjes om vraagt.
Het zijn natuurlijk geen rolexen die boven list verkocht worden. :joy:

1 like

Aah cool, leuke vriendin heb je dan! Ik vind denk ik zelf de zwarte het mooist of de blauwe. Hmmm lastige keus

1 like

Gefeliciteerd met je NA. Heb ze ooit ook gehad in het verre verleden… Toch maar verkocht omdat er geen onderhoud op het uurwerk mogelijk is.

1 like

Gefeliciteerd, leuk voor op je linker- en rechterpols :+1::+1:

1 like