NA: 3 maal is scheepsrecht, Seiko SARW0525 / SPB041J1

Dit is er eentje die al geruime tijd op mijn verlanglijstje stond. Een eerste koop via MP werd helaas op een niet bijzonder nette wijze afgebroken door een forumlid. Enkele weken later werd ik er door @sj44k op geattendeerd dat @Sjaak er eentje in het blauw had gezet. Bijzonder vriendelijk contact maar omdat bij mij even de twijfel toesloeg is deze naar iemand anders gegaan. Nu is het dan toch gelukt. @Spierbundel had er ook een in het blauwe gedeelte gezet, initieel om te ruilen maar na enkele dagen vond hij cash ook oke. De deal was bijzonder snel rond en het horloge was vlot verzonden. Uiteraard vond PostNL het nog even nodig om door de drukte mijn horloge enkele dagen later te bezorgen maar vandaag was het dan eindelijk zover.

Nu nog een knappe camera scoren.

Wat mij zo aan dit horloge aantrekt is de klassieke aandoende wijzerplaat waar je niet op uitgekeken raakt. Aangedreven door een 6R27 die zijn werk doet op 28.800 tikken per uur.

20 likes

Nergens voor nodig, gewoon even dezelfde foto in (indirect) daglicht maken. Dit horloge is best fotogeniek volgens mij! Mooi hoor. Van harte en veel draagplezier. :ok_hand:

1 like

Geniet ervan!

1 like

Mooi horloge. Ook eens zwak voor geweest.

Alleen loont het bij Seiko wel eens het typenummer te googelen, met een nummer hoger of lager…

Zo kwam ik toen op de 039 , waar ik in eerste instantie geen notie van had.:

Omdat bij mij de ‘hang’ naar minimalistisch(er) er toch wat in blijft , sprak die mij meteen meer aan.

Maar deze mag er zéker ook zijn.:slight_smile::+1:t2:

3 likes

Die is ook bijzonder mooi! Ik kan minimalistisch ook waarderen maar wilde wel eens wat uitgebreiders en het high-beat caliber was toch ook wel zeer aantrekkelijk.

1 like

Gefeliciteerd dan, na het lange wachten.
Die mooie rustige uitstraling spreekt ook mij erg aan.
Veel plezier ervan.

Gefeliciteerd en veel draagplezier!

1 like

Mooi dat het goed is gekomen!
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

Ben echter nu zelf geloof ik ook een beetje verliefd geworden op dit mooie horloge, net toen ik eindelijk wat rust dacht te hebben in de collectie;-)

1 like

Proficiat met je NA.

Gefeliciteerd met je nieuwe horloge.

Erg mooi.
Meer foto’s graag!

Gefeliciteerd! Veel plezier ermee.

Gek genoeg brengt ook deze draad me weer op ideeën. Ideeën die geld kosten. Maar eerst een mooi tasje Myomy scoren voor mijn lief. First things first.

Beter licht = betere foto’s maar dat de wijzer in het juiste licht blauw oplicht heb ik nog niet weten te vangen in een foto. Het is er wel eentje waar ik maar naar blijf kijken. :heart_eyes:

2 likes