Dit is er eentje die al geruime tijd op mijn verlanglijstje stond. Een eerste koop via MP werd helaas op een niet bijzonder nette wijze afgebroken door een forumlid. Enkele weken later werd ik er door @sj44k op geattendeerd dat @Sjaak er eentje in het blauw had gezet. Bijzonder vriendelijk contact maar omdat bij mij even de twijfel toesloeg is deze naar iemand anders gegaan. Nu is het dan toch gelukt. @Spierbundel had er ook een in het blauwe gedeelte gezet, initieel om te ruilen maar na enkele dagen vond hij cash ook oke. De deal was bijzonder snel rond en het horloge was vlot verzonden. Uiteraard vond PostNL het nog even nodig om door de drukte mijn horloge enkele dagen later te bezorgen maar vandaag was het dan eindelijk zover.
Wat mij zo aan dit horloge aantrekt is de klassieke aandoende wijzerplaat waar je niet op uitgekeken raakt. Aangedreven door een 6R27 die zijn werk doet op 28.800 tikken per uur.
Nergens voor nodig, gewoon even dezelfde foto in (indirect) daglicht maken. Dit horloge is best fotogeniek volgens mij! Mooi hoor. Van harte en veel draagplezier.
Die is ook bijzonder mooi! Ik kan minimalistisch ook waarderen maar wilde wel eens wat uitgebreiders en het high-beat caliber was toch ook wel zeer aantrekkelijk.
Beter licht = betere foto’s maar dat de wijzer in het juiste licht blauw oplicht heb ik nog niet weten te vangen in een foto. Het is er wel eentje waar ik maar naar blijf kijken.