Ik heb inmiddels een heel assortiment horlogebandjes in mijn kast liggen, maar voor sommige horloges had ik nog geen passende maten en/of nog niet het bandje met de juiste look. Nu kijk ik wel eens op Etsy, omdat je daar horlogebandjes op maat kunt laten maken. Daar is meestal ook de prijs wel naar, maar ik heb een shop (om Polen) gevonden, die zowel stoere, betaalbare en kwalitatief goede horlogebandjes maakt. Ik heb er al enkele van hem gekocht, prima werk levert de man af. Ongelofelijk zacht leer voor de dikte van het materiaal. Prima afgewerkt, wat wil je nog meer?
Ik wilde voor een drietal horloges een wat ruigere look hebben, en heb daarvoor een drietal leren bandjes besteld.
Je moet er dan wel even een aantal weken op wachten, maar dan krijg je wel waar voor je geld. Mooie stoere bandjes, passend bij dito stoere horloges, die ik wat te braaf vond op hun stalen bandjes. En voor mijn TC-9 duiker wilde ik eens wat anders dan type NATO bandjes. Ik denk, dat de keuzes zeer geslaagd zijn. Oordeel zelf:
8 likes
Deze zijn zeker geslaagd. Ik heb net wat Nato bandjes besteld, maar dit is inderdaad gevarieerder!
Hier overigens het adres voor mensen, die geinteresseerd zijn:
Sherp Leatherwork
1 like