NA: 3 x budget aanwinst 😎

Niet veel woorden zal ik eraan vuil maken, de prisma is bijvangst en vond ik gewoon grappig. De twee. WilliamL 1985 chronografen zijn echter erg mooi afgewerkt en met de “ mechanische “ loop van de secondewijzer helemaal af.

32 likes

Titel gaf een andere verwachting: aanschaf : 3 x (het) budget.

Dus ik verwachtte een “hele dure” .

Maar toch, veel plezier ermee. :slight_smile:

3 likes

Zien er goed uit! Veel plezier er mee!

1 like

Proficiat topic starter, geen idee wat ze kosten. Maar zou 1 Seiko ofzo niet leuker zijn?

2 likes

3x niets voor mij.

Als jij er maar blij mee bent.

1 like

haha 1 seiko zou kunnen, maar ik vond deze er leuk uitzien, en Seiko’s heb ik al behoorlijk wat van. Die chronografen zijn werkelijk mooi afgewerkt, ik zal later wat detail foto’s maken., opgelegde cijfers, polijst werk en matter finish keurig afwisselend en vallen er goed om de pols. Ik ben blij verrast.

1 like

nee joh, hele dure zullen er niet snel meer komen :wink:

Ik vind die Prisma echt leuk! Nostalgie.

2 likes

1 like

Het hoeft niet altijd duur te zijn om er van te genieten.
Groetjes van mijn William

6 likes

Leuk dingen!
Great value for money! :+1:

1 like

nog geen 60 euro voor die William L zag ik: prima aanschaf zeg ik zo! :+1:t2: veel draagplezier

2 likes

Nee precies, ik heb voor dat geld niet veel beter gezien. Sterker zelfs de oorspronkelijke 189€ vind ik hem nog wel waard.

Voor dat geld (plus een beetje meer) had ik een mooie Dan Henry 1964 gekocht, maar nu voor nog geen 60 euro zeker prima voor het geld :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

ja die dan henry heb ik ook vaak bekeken hoor :wink: maar i denk dat deze qua afwerking er niet voor onder doet en nu hoefde ik niet te kiezen tussen de kleur van de wijzerplaat :wink: haha