NA 3e Tudor

@BadgeandBezel bevenstaande was hetzelfde bij bestellen van een Rolex DJ, scheelde hem toch 600E.
Zolang het goed leverbare modellen zijn kun je prima iets van de prijs af krijgen.

1 like

Ze weten gelukkig ook dat je na passen ook altijd nog naar het grijze circuit kan.
Beetje korting is meteen ook klantenbinding voor de toekomst.

1 like

Mooi horloge! Gefeliciteerd en veel plezier ermee! :heart_eyes::+1:

1 like

Heerlijk! Van harte met deze topper. :ok_hand:

1 like

Heel mooi!

1 like

Prachtig horloge. Veel plezier ermee.

1 like

Mooi hoor, een van de gaafste tudors!

1 like

Top horloge :+1:t2: Gefeliciteerd ! Mijn eerste horloge toen het virus begon. Wel de ETA variant overigens.
Check het ‘Tudor Only’ topic :smile:

1 like

Heel tof model! Geniet er van! De blauwe kon u niet verleiden? Die staat bij mij wel hoog op het verlanglijstje.

1 like

Heel vet! Ik wens je heel veel draagplezier met deze topper :+1:

1 like

Van harte! Ik kan niet anders zeggen dan dat je een geweldig horloge hebt gekocht, wens je heel veel draagplezier!! :+1:

Groeten van ‘zijn broertje’… :sunglasses:

Ps wat vond je de blauwe @ThaWatcher? Ik vond ‘m errug blauw, beetje té fris. :wink:

1 like

Heb de blauwe na het bekijken van de zwarte eigenlijk niet meer bekeken als ik eerlijk ben. Toen ik thuis zat ging mijn voorkeur uit naar de blauwe maar éénmaal ter plekke ging ik vol voor de zwarte.

1 like

Heb hem niet serieus aandacht gegeven nadat ik de zwarte in handen had. Maar van wat ik zag was ie inderdaad errug blauw ja. Vind blauw overigens een mooie kleur. Mijn eerste duurdere horloge was een blauwe Longines Hydroconquest. Dat vond ik een mooie kleur blauw.

1 like