NA 3e Tudor

Na het zien van de NA van @junior had ik eigenlijk geen zin om een topic voor mijzelf te openen. De kwaliteit van die foto’s kan ik namelijk niet evenaren. Waarom dan toch deze poging? Nou gewoon omdat ik mijn aankoop ervaring wil delen met diegene die daar belangstelling voor heeft.

Nadat ik vanmiddag een fijne deal gesloten had met @mechaniekje pleegde ik een telefoontje naar S&C met de vraag of zij de Pelagos op voorraad hadden. Het antwoord daarop was ja, dus ging ik een uurtje later op pad. Daar aangekomen werd ik netjes ontvangen maar gezien de drukte moest ik even geduld hebben tot ik aan de beurt was. Toen dat moment aangebroken was bleek dat ik geholpen werd door de jongedame die ik eerder deze middag aan de lijn had.

Toen ik boven in de zaak plaats had genomen en het mij aangeboden glaasje water een welverdiende bestemming had gegeven kwam de jongedame vervolgens met de Pelagos in zowel de zwarte als blauwe variant. Mijn PO van de pols en de Pelagos om… . Wow dat viel eerlijk gezegd even tegen, het leek alsof ik niks om mijn pols had. Zó groot was het verschil met de PO en niet alleen wat betreft gewicht maar ook wrist presence. Na van de schok bekomen te zijn kon ik de Pelagos uiteindelijk beoordelen en waarderen zoals hij is. Gewoon een stukje kwaliteit in titanium ipv staal. :joy:

Hoe goed de chronometer met freesprung balance uiteindelijk gaat presteren zal de toekomst uitwijzen. Maar voorlopig ben ik een tevreden mens.

Van de gelegenheid gebruik gemaakt en een paar plaatjes geschoten van een aantal Breitlings daar aanwezig.

En uiteraard enkele foto’s van mijn aanwinst!

Fijn weekend allemaal! :+1:

53 likes

Mooi hoor!! Veel plezier ermee :+1:t2::+1:t2:

1 like

Erg mooi! :+1:

Veel draagplezier.

Groeten,

Noel.

1 like

Toffe aanwinst!
Prima afmeting voor jouw pols hoor!!!

1 like

Geweldige aankoop, heel veel plezier toegewenst met deze schone Pelagos.

1 like

Schitterend model! Heb je nog een scherpe prijs kunnen onderhandelen?

2 likes

Heel gaaf! Gefeliciteerd :+1:

1 like

Veel polsplezier met deze knapperd!!!

1 like

Blijf het een topper vinden :+1:

1 like

Klassieker!

:+1:

1 like

Erg mooi model … en daar kan geen lex aan tippen :stuck_out_tongue_winking_eye:
Veel plezier ermee :hugs:

2 likes

Toch wel uit een flesje?

1 like

Thanks Robert! Moest wel even schakelen nadat ik de 45,5 van de PO om had.

Haha
Hoi, ik ben @ThaWatcher, ik kom met mijn blije hoofd een Pelagos kopen, heeft u die op voorraad?

Ja hoor, komt u maar…

Dat zal geen klapperkorting van de week zijn :joy:
Toch, zo’n ervaring van nieuw lopen lijkt me gaaf.

1 like

Heb gevraagd of ze nog wat met de prijs kon doen en na overleg met de manager kon dat.

1 like

Gave aanwinst! Van harte! :smile: :+1:

1 like

Mijn beste,

Een magnifieke aanwinst!!
Grandioos hoor!!
Ik wens je er een fenomenale tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Leuk verhaal. Prachtig horloge :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Helaas was volgens mij gewoon kraanwater. :thinking: