Als ik als Nederlander ergens van houd is het wel geinig voor weinig, nooit meer chagrijnig. (Beter goed gestolen dan slecht bedacht.) En zo komen we uit bij mijn NA mede mogelijk gemaakt door @Lexaf .
Ik heb van hem inmiddels 4 mooie vintage horloges mogen overnemen waaronder deze drie (3e moet nog op de foto deze draagt de vriendin nu :
De Palerma op de laatste foto hierboven mocht zelfs mee op werkbezoek in osnabrück, ik ben helemaal verkocht! Mede doordat deze ook de datum heeft vind ik echt een schitterende optie op zo’n leuke oude handopwinder.
De horloges lopen prachtig, zijn voorzien van keurige lederen bandjes en zien er heel chic uit.
Bedankt voor het lezen van deze korte NA, kan verder weinig vertellen over de uurwerkjes .
Lexaf bedankt voor de super service!
Is absoluut een plaatje (natuurlijk mede door de schoonheidsbehandeling bij de Lexalon) en ik was eerlijk gezegd blij dat die niet in chrome maar in goudkleur was uitgevoerd - kwam ik tenminste niet in verleiding om nog een tweede Coaster aan boord te halen
Veel plezier er mee
Merk horloges zijn natuurlijk ook prachtig, alles inhouse geweldig!
Gelukkig voor mijn portemonnee houd ik ook van dit grappige ouwe spul, en bijvoorbeeld Lorus.