NA:3x dubbel vintage pret ''swiss made''

Als ik als Nederlander ergens van houd is het wel geinig voor weinig, nooit meer chagrijnig. (Beter goed gestolen dan slecht bedacht.) En zo komen we uit bij mijn NA mede mogelijk gemaakt door @Lexaf .

Ik heb van hem inmiddels 4 mooie vintage horloges mogen overnemen waaronder deze drie (3e moet nog op de foto deze draagt de vriendin nu :slight_smile: :

De Palerma op de laatste foto hierboven mocht zelfs mee op werkbezoek in osnabrück, ik ben helemaal verkocht! Mede doordat deze ook de datum heeft vind ik echt een schitterende optie op zo’n leuke oude handopwinder.

De horloges lopen prachtig, zijn voorzien van keurige lederen bandjes en zien er heel chic uit.

Bedankt voor het lezen van deze korte NA, kan verder weinig vertellen over de uurwerkjes :slight_smile:.
Lexaf bedankt voor de super service!

41 likes

Mooi, die Palerma is wel heel tof inderdaad! Wil die 3e straks ook nog wel even zien!

1 like

Super, mooie aanwinsten! Gefeliciteerd

1 like

Mooie horloges.

1 like

Leuk :+1:

1 like

Die komt zeer zeker! :sunglasses: :camera_flash:

Veel plezier ermee, ziet er mooi uit!:watch:

1 like

Mooie set horloges. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.

1 like

Ja mooi hoor. Als je geen merkslet bent zoals ik, helaas, en je draagt dit met trots, is het het mooiste wat er is in de horlogehobby.

1 like

Hele mooie exemplaren! Met veel plezier dragen!

1 like

Is absoluut een plaatje (natuurlijk mede door de schoonheidsbehandeling bij de Lexalon) en ik was eerlijk gezegd blij dat die niet in chrome maar in goudkleur was uitgevoerd - kwam ik tenminste niet in verleiding om nog een tweede Coaster aan boord te halen :wink:
Veel plezier er mee :+1:t2:

1 like

@Valk Hierbij nog de 3e de Laxa, met schade aan de dial maar ik vind het wel charme.

Ik vraag me altijd af waar deze ‘‘oude’’ horloges allemaal wel niet geweest zijn, vind het altijd een fascinerende gedachten.

2 likes

Merk horloges zijn natuurlijk ook prachtig, alles inhouse geweldig!
Gelukkig voor mijn portemonnee houd ik ook van dit grappige ouwe spul, en bijvoorbeeld Lorus.

Zeker! Wat ik lees en zie op het forum kan Lexaf echt toveren.
Gaaf dat je een chrome Coaster hebt? Ik ben benieuwd. :camera:

2 likes

Het doet me plezier dat je blij mee bent met dit drietal @PascalRobin. Goed om te weten dat ze bij een goed baasje terecht zijn gekomen.

1 like