Na 4.5 jaar zwoegen Omega!

Leuk dat je langskwam Yannick, fijn dat we je konden helpen aan dit afstudeercadeau! De speciaalbiertjes gaan we de komende dagen ergens opdrinken :wink: Een tip voor de referentienummers van Omega, het 5e (en 6e) cijfer geeft de kleur van de wijzerplaat aan. Zo is .30 wit, .50 zwart en .80 blauw. De horloges waar jij verslag over doet zijn dus de 2831.80 en 2841.80!

5 likes

Leuk verhaal! Geniet van je horloge!

1 like

Gefeliciteerd! Super mooi horloge!
Nu ik zeker weet dat het bestaat ga ook een kapsalon eten in zutphen denk ik…

1 like

Wat een mooi verhaal. Heel veel plezier ermee!

1 like

Heerlijk verhaal en idem Omega!
Van harte gefeliciteerd met je diploma , en natuurlijk met je seamaster

1 like

Een mooi verhaal van de reis naar je prachtige Seamaster :ok_hand: gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst en aanstaande diploma!

1 like

Leuk geschreven, en dikke Omega :boom:
Veel draag plezier :wink:

1 like

Gefeliciteerd! Mooie Omega, ga je geen spijt van krijgen. Ik draag z’n nieuwere broertje nagenoeg elke dag.

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie aankoop en draag hem met trots en veel liefde.:blush::+1:

1 like

Geweldig dat je nu toch ‘het horloge’ gevonden hebt :clap:. Goede keus om vintage te laten schieten denk ik, daar ‘wat minder kwetsbaar’ imo beter past bij deze mijlpaal.

Nu lekker genieten en knallend het nieuwe jaar in met je diploma in de zak en deze topper om je pols.

Dubbel gefeliciteerd :partying_face:!

Owja, kleine tip voor die boze vriendin; Wat juwelen, schoenen, tas of andere vrouwen fetish van je eerste echte loon in passende functie, doet wonderen voor je horloge krediet :rofl:

1 like

Dit waren de mooisten ever.

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze mooie aanwinst. Heel veel draagplezier gewenst.

1 like

heerlijk! van harte

1 like

Gefeliciteerd met het afstuderen en je mooie aanwinst! :hugs::pray:t3:

1 like

Leuk verhaal en prachtige aankoop,gefeliciteerd :+1::+1:

1 like

Nice👌. Veel plezier ermee!

1 like

Zo een plezier om dit hier te lezen, deze aankoop is echt goed overwogen tot stand gekomen. Die meerprijs voor de automaat ben je zo weer vergeten (denk ik), maar die herinnering blijft je hele leven meegaan.

1 like

Prachtige Omega. Gefeliciteerd. Erg leuk om je toedracht te lezen. Veel plezier ermee.

1 like

Heel tof, gefeliciteerd en veel draagplezier toegewenst!

1 like