Très belle montre… felicitations
Gefeliciteerd met het behalen van je diploma en de prachtige Omega!
Hard voor geknokt. Geniet ervan!
Leuk verhaal en een schitterende aanwinst!
Dankjewel voor de leuke reacties iedereen! Dank aan iedereen die me succes wenst; super bedankt, het is nog even bikkelen.
Klopt, staat ook in het topic. Originele doosjes vallen uit elkaar wanneer je er alleen al naar kijkt, dus ik heb voor 20 euro extra een kwaliteit doosje gekocht
Hij is niet perfect, maar veel nettere ben ik nog niet tegenkomen
Dan ben ik blij dat ik geen diploma autoverkoper heb, daar ben ik tenslotte te eerlijk voor
Die is inderdaad weg, het moet niet te gek worden. Ik heb een “baby The Citizen”, dus de NB1050 aangeschaft. Die kan ook lekker op leer.
Je hebt gelijk, foutje
Dat was ook een beetje mijn gedachtengang, een Connie komt misschien nog wel eens😎
Super! Gefeliciteerd met het behalen van je diploma en deze prachtige aanwinst! Veel plezier van beide
Heel mooi!
En super om er zo naartoe te werken. Geeft, denk ik, toch meer voldoening dan dat je zomaar je portemonnee hoeft te trekken voor een horloge.
Een beauty!!!
Veel plezier met je nieuwe aanwinst
De periode correcte rode Omega dozen zijn inderdaad aan het vervellen/vergaan.
Ik heb bij mijn Blake (de 300 SMP met sword hands) van rond 2003 wel een duurzame rode doos ontvangen.
Die recentere houten doos is natuurlijk leuker om naar te kijken en te bezitten.
Ik wens je nog veel plezier met je aankopen.
Mooi verhaal man, en proficiat met het afstuderen.
Mooi verhaal, lekker eten, toffe reis en ubercool horloge. Congrats
Is t geen 2531.80?
Want de Goldeneye is een 2541.80 en geen 2841.00
Ik was inderdaad niet helemaal scherp tijdens het typen, haha. In GoldenEye werd de blauwe quartz gedragen, de drie Pierce films die erna komen hebben blauwe automaat. Vanwege de kleur allemaal 80 ipv 00.
Deze zou ik echt beter uit mijn hoofd moeten leren, maar gelukkig zijn ze makkelijker dan huidige Omega referenties.
Geweldig man, de hobby gaat om dit soort verhalen. Gefeliciteerd met je NA!
Mooi verhaal en een hele mooie aanwinst! Een echte klassieker.
Geniet ervan
Mooie aanloop naar een echte klassieker! Fantastische keuze! Geniet er van
Mooi horloge!!!
Gefeliciteerd en geniet ervan.
Zutphen, superleuk plaatsje met een heerlijk marrokaans restaurant!
Echt prachtig! Geniet ervan.
Mooi verhaal!
Nu met volle teugen er van genieten. Gefeliciteerd met je aanwinst!
Mooi verhaal! Gefeliciteerd! Geniet ervan!