Na 4 weken wachten is het nu uitpakken

Vier weken geleden een klokje besteld in het verre oosten. Zaterdag aangeboden (doet de PTT altijd als ik niet thuis ben…) en vandaag eindelijk op af kunnen halen.

Anoniem verpakt in plastic

en in een anonieme doos…

met daarin in bubbels…

een omhulsel…

om een rood doosje…

met daarin een horloge in bubbels…

en dan eindelijk de onthulling. Een California sandwich dial vintage duiker van Getat X(

…en om de pols ermee!

En na de vakantie-Mako van vorige week bij deze een het-duurt-nog-zo-lang-tot-het-vakantie-is-klok erbij. Als ik er maar genoeg naar kijk, gaat de tijd vanzelf wa sneller :smiley:

Grappige details!

Leuk!
Onbeleefde vraag, maar onder ons; wat kost zoiets nou?

Slechts 115 euro inclusief shipping. Voor dit bedrag is het natuurlijk wel een gok of de Chinese Unitas het lang uit houdt, maar ik lees over het algemeen goede reviews over Getat.
Heb ook gekeken naar een Dievas Kampfschwimmer met echte Unitas in een Duitse kwaliteitskast, maar dan ben je meer dan 600 euro kwijt. Eerst maar eens kijken of deze me blijft bevallen…

Heel mooi.
Is ie ook nog een beetje waterdicht?

3 bar. Dit is er een voor de looks, niet voor duiken, zwemmen of zelfs maar douches…

Helaas niet mijn smaak, maar ik deel jouw uitpak gevoel heeelemaal. Veel plezier ermee!!!

Mooie aanwinst.
De kroon vind ik er niet helemaal bij passen, maar de dail en wijzers: helemaal super (tu).
Veel plezier met dit mooie horloge.

Mvrgr, Andre

Proficiat! Het heeft toch wel wat. Jammer dat de lume niet helemaal overeenkomt.

@andre67, die kroon hoort er helemaal bij :wink:

Niet mijn smaak, maar een uitpak topic is altijd leuk om te zien.
Gefeliciteerd met deze aparte aanwinst en veel plezier ermee.

Leuke klok, en dat voor die prijs.
Grappig dat de dial zowel Romeinse als Arabische cijfers heeft.

Als ie stopt zou je altijd nog ergens een swiss unitas op de kop kunnen tikken toch! Gefeliciteerd er mee, kwam ie zo binnen zonder extra kosten (ik bedoel dus de overheids kast spekken met extra belasting …)

Nog een leuk bandje ook voor die paar knaken :slight_smile:

Paul.

nee sorry…