Na 40 jaar uit de la van een horlogemaker....

Ik ben heel benieuwd of die beste man als opdracht vanuit school iets aan het uurwerk veranderd heeft. Een Chronomatic is namelijk geen chronometer specificatie uurwerk. Wat ik me voor kan stellen is dat hij er als opdracht een zwanenhals fijn regulatie op heeft gezet om dat wel voor elkaar te krijgen.

Ik kan me in ieder geval niet herinneren dat ik ooit een horlogeschool Breitling heb gezien. Bijzonder dus.

2 likes

Mooi verhaal!
Gefeliciteerd en geniet ervan.

Gaaf verhaal, dat doet veel met zo’n horloge! Geinig dat je als horlogemaker in opleiding dan wel aan een Breitling werkt…

Wat een gaaf origin story. En gelijk ook een hele uniek horloge dat van buitenaf (en nu ook binnenin) helemaal gaaf is. Prachtig.

Prachtig horloge, die wijzers springen er echt mooi uit :star_struck:

Wat een fraaie chrono!
Ziet er piekfijn uit.
Veel draagplezier!

Wauw wat een gaaf horloge! nog niet eerder gezien veel plezier ermee.

Heel bijzonder, gaaf :ok_hand:t3:

Mooi aanwinst hoor. :ok_hand:

Bijzonder fraaie Breitling met een bijzonder verhaal.
Gefeliciteerd met deze prachtige NA en veel draagplezier gewenst.

WoW :heart_eyes: Wat een vondst, gefeliciteerd Jürgen :+1:

De buitenkant is echt geweldig, Jur! :star_struck:

Maar gezien het verhaal ben ik nu ook wel erg nieuwsgierig naar de binnenkant…

2 likes

Geweldige NA @Jurgen !

Kwam je deze top vondst gewoon toevallig tegen of hoe ging het? Dit is nog eens een leuk NA verhaal. Mooi man.

Ik zeg vaak “Wat is ze prachtig” Maar dit is echt een hij…Dus: “Wat is hij prachtig”, geniet er van.

Wat een vondst! Mooi achtergrondverhaal👍Veel draagfun!

Bijzondere horloge. Geniet ervan.

Daar kan een nieuwe Breitling een puntje aan zuigen. Echt prachtig.

Is er een horloge voor linkshandigen dan? Naar mijn weten draag je een horloge altijd links. Ik zou het zelf als linkshandige niet anders willen :sweat_smile:

Wat een schitterend horloge en een heel mooi geschreven relaas.

Mijn linkshandige zoon heeft liever een LHD aan zijn rechter pols.

Rolex, Tudor, Omega, Sinn, Panerai en andere merken lever(d)en horloges met de kroon links. Diverse modders bouwen om naar LHD. Zolang je geen moeilijke complicaties hebt is dat met diverse horloges eenvoudig om te doen.