NA: ± 500 batterijen & pushpins

Gisteren weer een rondje “kofferbakmarkt” gedaan, zoals gewoonlijk absoluut zonder verwachtingen. Maar toch nog iets leuks kunnen vinden, denk ik tenminste. Voor wat ik hiervoor heb betaald krijg ik bij de juwelier maar een batterij of 3…

Een houten opbergkistje van Commodoor batterijen, goed gevuld met ongeveer 500 stuks batterijen verdeeld over zo’n 22 verschillende types. Compleet met kaart met uitsparingen, om te bepalen welk type batterij er nodig is. En daarnaast nog 2 verdeelbakjes met verschillende maten pushpins, ook van Commodoor.

Dus als er iemand nog iets nodig heeft… :innocent:

Oh ja, de deksel “pons” (pers) zit er ook nog bij, maar deze is niet compleet. Hier zit maar 1 nylon schijf bij, helaas. Even kijken of ik deze ergens los kan verkrijgen.

8 likes

Mooie vondst! Maar zijn die batterijen nog een beetje fris? Goed checken voor je ze gebruikt zou ik zo zeggen…

2 likes

Dit is na het sorteren en uitzoeken, er zaten er ook een aantal bij die aan het lekken waren. Het grootste deel (GP) is vrij nieuw, maar er zitten ook oudere bij. Jammer dat er op de meeste geen datums staan.

1 like

Heb je toevallig gebogen 20mm pushpins er tussen zitten?

Nee, dat denk ik niet. Volgens mij zijn het alleen rechte pushpins. Ik laat het je weten als ik ze nog wel tegenkom.

1 like

Mijn beste,

Zó zó, wat een mooie vangst.:+1:
Lekker grasduinen!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

2 likes

He Sebas, mooie aanwinst! Ben wel geinteresseerd in een 16mm pushpin! Zal je een berichtje sturen.

1 like

Sebastiaan,

heb je de partij push pinnen nog te koop?

1 like