Na 6 weken toch overgenomen

Het was vrijdag 11 april dat ik eigenlijk op slag verliefd was op een horloge.
Zo rustig, prachtige combinatie van band en kleur wijzerplaat, bijzondere zijkant aan de kast.
En nog 2 nieuwe mooie horlogebandjes erbij, waaronder de originele, zelfs ongebruikt.

Maar ja, 42,5 millimeter was echt veel te groot voor mij. En ik had al zoveel horloges. Een onbekend merk, nieuw geleverd in 2017…

De advertentie bleef me trekken, elke keer weer kijken, en steeds weer die strijd tussen hoofd en hart.

Totdat de advertentie verdween van het forum. Tja, het hoofd had gewonnen. Het was niet mijn horloge geworden.

En ineens, op 25 mei was de advertentie weer terug. De stoute schoenen aangetrokken en gevraagd naar de lug2lug, want als die niet overdreven groot was zou het misschien toch nog mijn horloge kunnen worden. Al snel een prettige reactie die de deur open liet staan voor verdere stappen…

Afgesproken voor dinsdagmiddag, vrij genomen en 5 kwartier in de auto gereden om te kijken en passen. Een fijn gesprek, niet alleen over horloges, en een uur na aankomst ging ik terug naar huis. Inclusief het prachtige horloge. Eerst mijn vrouw gebeld, ze hoorde gelijk aan me dat ik geslaagd was. Helemaal hyper, zeg maar. Door regen en files laat thuis, eerst eten, en toen pas kunnen uitpakken en showen.

Vandaag voor jullie en de 2 vorige eigenaren hier op het forum eens even mijn goede camera op statief gezet en er iets moois van geprobeerd te maken. Dus bij deze mijn foto’s van de Perrelet First Class 1073/3.

@BaytLif, dank voor de prettige en snelle reacties, en natuurlijk voor het zaken doen.

118 likes

Hartstikke mooi horloge! Gefeliciteerd met deze schoonheid.

2 likes

Goede foto’s! Veel plezier ermee!!

2 likes

Mooie dresser, fijne rustige plaat. Gefeliciteerd

2 likes

mooi hoor…

2 likes

Mooi exemplaar, de aanhouder wint :rofl:

2 likes

Subtiel horloge. En gave foto’s. Geniet ervan met hoofd en hart

2 likes

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.

2 likes

Een prachtig horloge (van een goed adres👍🏻), gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!

2 likes

Mooi horloge! Gefeliciteerd :clinking_glasses:

2 likes

Erg mooi, deze Perrelet. Heel veel plezier ermee.

2 likes

Mooie fotoshoot, veel plezier ermee👍

2 likes

Gefeliciteerd!

2 likes

Mooie aanwinst, veel draagplezier :+1:

2 likes

Gefeliciteerd, prachtig horloge! :ok_hand:

2 likes

Prachtig dressy maar toch alledaags horloge

2 likes

Gefeliciteerd, erg goed gedaan! :slightly_smiling_face: Heel veel plezier ermee!

2 likes

Erg mooi!

2 likes

Proficiat, mooie aanwinst
Véél plezier ermee!!:watch::+1:

2 likes

Prachtig :star_struck:. Gelukkig bleek deze Perrelet dus toch voor jou bestemd te zijn. Gefeliciteerd

2 likes