NA, 62mas

Hartstikke bedankt!

Van vintage gaat mijn hartje gewoon sneller kloppen. Doet meer met me, het voelt dan alsof ik een echte icoon draag die al heeft geleefd. Een echte legend.

1 like

Dankje! Ze is van mei 1967

Thanks! Maar de tropical komt er uiteraard ook nog aan!

Ik moet toegeven dat ik al 2 maandjes 16 ben, en het vergeten ben aan te passen. Maar dan is het nog wel een aparte keuze!

1 like

Die van jou is ook super! En deze is ook uit mei 1967. Leeftijdsgenoten!

1 like

Met een Sony A7 en een 50mm 1.8. en dan gewoon goed licht opzoeken!

1 like

Fixed that for you.

Maar ik begrijp je punt. Het verhaal achter het horloge is leuk. Heeft de vorige eigenaar nog wat gezegd over wanneer hij 'm kocht, wat ie er mee gedaan heeft en waarom hij besloot 'm te verkopen?

Zo niet, dan zou ik 'm gewoon een mailtje sturen met die vragen. Kijken wat ie er op terug zegt.

1 like

Nee dat niet, ik heb hem gekocht op https://perpetualwatchlover.com , fantastische service. Maar je voelt gewoon dat hij geleefd heeft. Alsof er een echte ziel in zit.

2 likes

Prachtig.

1 like

Hele mooie foto’s - complimenten

1 like

Ben er zuinig op.

1 like

Wow ! Ik moest echt even een “double-take” doen want ik dacht even dat het de re-edition uit 2017 was. Zo clean ziet hij er nog uit. Maar met toch een beetje extra karakter.

Super mooi. Zowel het horloge als de foto’s.

1 like

Weet niet wat je betaald hebt uiteraard, maar staat er nu 1 voor 4350 euro :flushed:.

En 6217 World Timers voor 1150-1500 euro. Pfoe

1 like

Gefeliciteerd !
Ja wat kost dat ? Zoveel !!
Heb jij dat ook betaald ?
Wel heel mooi!

1 like

Prachtig horloge :+1:

1 like

Haha ik begrijp de verwarring. Hij is in een hele goeie staat en waarschijnlijk nog nooit gepolijst super scherp nog.

3 likes

Super toffe fotos altijd!!

1 like

Prachtige aanwinst! :+1:t2: veel draagplezier met deze knaller!

1 like

Prachtige aanwinst! :+1:t2: veel draagplezoer met deze knaller!

1 like