NA 7 nieuwe lederen bandjes

Onlangs een horloge geruild met @jankoxxx. In ruil een aantal bandjes uit zijn shop mogen uitzoeken.

Eerder deze week de horlogebandjes binnengekregen.

Van links naar rechts;

20mm cremekleurig geitenleer
20mm faded violet struisvogelleer
20mm forest green kalfsleer
18mm aubergine geitenleer
18mm kersenrood kalfsleer
18mm navy blue horween shell cordovan
18mm hunter green horween chromexcel

Erg blij mee!

14 likes

Hahaha, van de struisvogel de ene helft niet omgedraaid op foto 2. Mooi jammer want ik heb ze alweer opgeruimd.

Had 'ie mij ook aangeboden voor een horloge :sunglasses: op zich mooie bandjes.

1 like

Heb al keer eerder zaken met hem gedaan, amderhalf jaar terug ofzo. Toen was ik al erg tevreden over. En nu gelukkig ook.
Jan is erg betrouwbaar wat betreft verzenden. Eerste keer had hij eerst opgestuurd en ik daarna. En dit keer gewoon beide op dezelfde dag verstuurd. Prima zaken doen zo.

2 likes

De struis is bijzonder mooi :ok_hand: Reinier

1 like

Mooi :+1:

1 like

Nog wel even bedenken op wel horloge deze past. Een dezer dagen eens kijken of deze op een van mijn Meistersingers past.

1 like

Mooie bandjes!

1 like

Bedankt man. Van de week eens op wat horloges zetten.

1 like

Je vertelde het al laatst. Gaaf hoor! Hoop dat je een goed toolsetje hebt, want dit wordt veel straps verwisselen :sweat_smile:

1 like

Haha, inderdaad.
Maar met de Bergeon 6767-F gaat dat echt heel goed. Had in het begin zo’n veerpen van Aliexpress, dat ging wel eens mis. Dat staal is wat zachter en heeft minder scherpe V waardoor je nog wel eens over de pin heen schoot. Bij die van Bergeon niet. Die is van harder staal en de V die erin zit is veel beter. Zelden dat ik de pin niet los krijg.

1 like