NA: a Clockwork Orange! (Nomos)

Goedemorgen horlogeforum!

giphy-3

In mijn watchroll van 4 had ik slechts 3 horloges zitten. Dat gaatje móest gevuld worden. Vereiste was blauwe plaat en <39mm. Verder had ik geen idee wat ik wilde.

Toen zag ik deze Nomos op MN strap voorbij komen van een medeforummer en was ik gelijk verliefd! Mooie blauwe kleur die ik miste in mijn collectie en leuke speelse oranje tinten. Dat maakte het toch stiekem een beetje een ‘Clockwork Orange’, waar mijn avatar van afstamt :slight_smile:

Een Duits merk heb ik nog niet gehad en Nomos is een nieuwe speler met veel mooie horloges in de collectie. Leek mij erg leuk om er eens een te bezitten!

Het is een samenwerking tussen Nomos en Ace Juweliers. Deze is in oplage van 50 met gesloten caseback. De leuke Nederlandse oranje tinten maken het echt een speels horloge. Dat blauw met oranje is prachtig voor een mooie zonnige winterdag! Al met al een prachtig horloge en ik ben er zeer content mee!

Hierbij wat foto’s, al laat het horloge zich met het spiegelende glas zich moeilijker op de foto zetten. In het echt is hij nog sprekender!

En een hele mooie foto van @Zulu

125 likes

Heel tof Sebas!
@zulu heeft hier wel de goude combi geraakt :muscle::+1::+1:

3 likes

Ik vind hem gaaf. Veel plezier ermee! :sunglasses:

1 like

Heel gaaf!

1 like

ziet er erg goed uit, :blush::+1::+1:

1 like

Super tof :ok_hand:

1 like

Toffe Nomos! Geniet ervan!

1 like

Lekkere NA hoor! En dan te bedenken dat dit saaie ding ervoor terug is gekomen…:see_no_evil:

De Club is erg leuk. Maar ik treur niet, heb gepleit voor dit model met gebrushte case, matzwarte plaat en ivoorkleurige numerals als NWC limited. De Dirty Dozen Club 36 :joy:

https://nomoswatchclub.com/m/login?r=%2Fnwc-special-edition-watch

Veel draagplezier ervan! :muscle:

7 likes

Thanks voor het super leuke horloge!
Jij ook heel veel plezier met je nieuwe aankoop :+1:t2: beiden blij!

1 like

Wat een knaller.:+1::ok_hand::clap:

1 like

Heel erg gaaf op die band hoor :ok_hand:t2: gefeliciteerd!

1 like

Mooi hoor! Gefeliciteerd.

1 like

Prachtige aanwinst. :ok_hand:

1 like

Prachtig horloge! Veel plezier er van.

1 like

Hele toffe aanwinst! Gefeliciteerd :grinning::+1:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze fraaie aanwinst!!
De combinatie horloge- horloge-band, maakt het helemaal af!!
Draag hem in goede gezondheid. :four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Heel gaaf! Veel draagplezier gewenst

2 likes

Hele mooie aanwinst Sebas :+1: geniet er van. Nomos passeert ook steeds vaker mijn radar

1 like

Oef die is leuk. Van harte!

1 like

Mooi man! Echt een heel leuk horloge.

1 like