In mijn watchroll van 4 had ik slechts 3 horloges zitten. Dat gaatje móest gevuld worden. Vereiste was blauwe plaat en <39mm. Verder had ik geen idee wat ik wilde.
Toen zag ik deze Nomos op MN strap voorbij komen van een medeforummer en was ik gelijk verliefd! Mooie blauwe kleur die ik miste in mijn collectie en leuke speelse oranje tinten. Dat maakte het toch stiekem een beetje een ‘Clockwork Orange’, waar mijn avatar van afstamt
Een Duits merk heb ik nog niet gehad en Nomos is een nieuwe speler met veel mooie horloges in de collectie. Leek mij erg leuk om er eens een te bezitten!
Het is een samenwerking tussen Nomos en Ace Juweliers. Deze is in oplage van 50 met gesloten caseback. De leuke Nederlandse oranje tinten maken het echt een speels horloge. Dat blauw met oranje is prachtig voor een mooie zonnige winterdag! Al met al een prachtig horloge en ik ben er zeer content mee!
Hierbij wat foto’s, al laat het horloge zich met het spiegelende glas zich moeilijker op de foto zetten. In het echt is hij nog sprekender!
De Club is erg leuk. Maar ik treur niet, heb gepleit voor dit model met gebrushte case, matzwarte plaat en ivoorkleurige numerals als NWC limited. De Dirty Dozen Club 36