NA: A Sky(line) full of stars

Prachtig horloge. Veel plezier ermee!

1 like

Wat een fijne reacties allemaal! Hartelijk dank.

Ja, daar kunnen sommige andere merken nog wel een puntje aan zuigen.
Jij nog bedankt voor alle tijd die je hebt genomen om mijn vragen te beantwoorden. :pray:t3:
Door jouw schitterende zwarte Skyline is het vlammetje een vuur geworden!

Denk dat ik het horloge het meest op de bracelet zal dragen. Echter bevalt de rubberen band mij ook heel goed. Wordt ie wat zomerser van.

Hahaha, beide niet.
Ik had het mijn vrouw gevraagd en ze hoefde me niet naar de mond te praten. Ik kon haar oprechtheid waarderen.

Aan de small second heb je in feite niet heel veel. Echter kan je zien dat, als de minutenwijzer precies op de minuutstreep staat, de small second bij 60 seconde/ 0 seconde is gekomen. Daarmee kan je uiterst nauwkeurig zien hoeveel het horloge afwijkt t.o.v. de internettijd. Dat werkt echt heel goed. Dit is dus mogelijk door de hacking second.
Maar in feite weet je dus alleen wanneer de small second bij 60/0 is, verder niet.
Het is voor mij een leuke gimmick van het El Primero 3620 uurwerk.

4 likes

Nice , gefeliciteerd

1 like

Gaaf, hij is wel mooier met schakelband imo.

1 like

Prachtig horloge met super-details. Proficiat!

1 like

Schitterende aanwinst! Ik heb er ook al vaker naar zitten kijken :ok_hand::blush:

1 like

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Wat een topper, gefeliciteerd!
Erg mooi op staal én rubber :ok_hand:

image

1 like

Lang verhaal, tof horloge!

1 like

Prachtig! Gefeliciteerd.

1 like

Bijzondere NA, gefeliciteerd

1 like

Prachtig horloge, congrats!

1 like

Dank, dank :heart_hands:

@joepb jij hebt dezelfde toch?

1 like

Wat een mooie zeg! Heel bijzondere rotor ook, je zou hem bijna vaker van de pols af willen houden :stuck_out_tongue_winking_eye: Veel plezier ermee!

1 like

Kei gaaf gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

Yep! De zwarte

3 likes

Prachtig horloge! Ik heb de zwarte versie op staal laatst van een collega om de pols gehad. Super. Veel plezier ermee!

2 likes

Heel lekker horloge!

1 like

Zeer mooi horloge, vooral op staal, veel plezier ermee!

1 like

Prachtige aanwinst!

Veel plezier ervan toegewenst!

1 like