2 maal gefeliciteerd!
Ook ik kijk al jaren naar deze klokken. De keuze is relatief groot en dat maakt het dat ik tot op heden de knoop nog niet heb doorgehakt.
Prachtige versie, geniet ervan!
2 maal gefeliciteerd!
Ook ik kijk al jaren naar deze klokken. De keuze is relatief groot en dat maakt het dat ik tot op heden de knoop nog niet heb doorgehakt.
Prachtige versie, geniet ervan!
Gefeliciteerd met je 50e verjaardag en met de prachtige wandklok
Heel veel plezier ermee.
Gefeliciteerd
Horloge noemen we dat op dit forum.
Oh wacht…
Apart zeg ik zie dit voor het eerst , gefeliciteerd.!
echt tot! En proficiat nog Abraham!
Gaaf! Gefeliciteerd, ook met je verjaardag, en veel plezier ermee!
Prachtig! Dubbel gefeliciteerd!
Altijd voer voor bezoek om er iets over te zeggen.
Groeten van een broertje/zusje/whatever. Zonde van het kabelgootje, maar het is niet anders. In ons nieuwe huis gaat 'ie inderdaad rechtstreeks op een stroompunt in de muur.
Het is prachtig en kwalitatief hoogwaardig materiaal ook!
Van harte!
Heel tof! 2x proficiat
Kijk, het aangename met het aangename combineren
Heel tof zo’n QlockTwo. Geniet ervan!
Gefeliciteerd, hier staat Abraham ook bijna voor de deur. Benieuwd of ik ook zo’n leuk kado krijg.
Van harte gefeliciteerd!
Vind ze zelf ook al jaren mooi maar de prijs houd me nog altijd bezig. De ‘roest’ versie heeft mijn voorkeur.
Bijna 57 1/2, eens even bij de directie onder de aandacht brengen
Wat gaaf. Dubbel gefeliciteerd.
Heel mooi
Leuk ding man! Had ze vaker gezien, maar nog nooit “hands-on-experience”.
Dank je wel! Ook leuk in horlogevorm!
Dank jullie wel!
Ik denk het niet. De letters worden per stuk verlicht. Er is toch wel een verschil tussen bv “Het is” en “Es ist”. Misschien kan je wel een firmware update laten doen als je een taal wilt veranderen. Er zit een USB aansluiting op tenslotte. Of misschien via de app wel een taal instellen en “flitsen” naar de klok. Ik neem aan dat de platen gewoon passen.
Dat kan je instellen dat ze altijd oplichten of alleen op het hele en halve uur, zodat ze niet altijd aan staan.
Zeker, erg mooi gemaakt. Dat gaf ook wel de doorslag boven een zelfbouw versie.
Dank je wel! Gefeliciteerd alvast, het is het proberen waard. Onder het motto: daar heeft iedereen in huis wat aan
Nog even goed nagezocht: je kan de taal op de klok instellen. Als je een andere taal plaat hebt kan je de klok dus aanpassen om ermee te werken.
Leuk ding.