Na even terug mijn Longines Spirit chrono verkocht te hebben, was het gemis van zowel een pilot als ook van een chrono toch weer aanwezig. De Sinn 356 zat al langere tijd in m’n hoofd en ik stond op het punt een gezocht topic te maken.
Ik had tot voor kort nog niets bij Ten2Two/@SuperC gekocht, maar hield wel regelmatig de website in de gaten. Dus toch eerst weer even een rondje langs de website en ja hoor, daar stond ie. De Sinn 356? Nope… Maar wel een Longines BigEye. Zo merkentrouw als ik ben zat de BigEye uiteraard ook in de overweging voor een aankoop uit de categorie “Pilot chrono”, en toen ik ‘m zag staan bij Jaap was ik de Sinn alweer vergeten. Dus hoppa, berichtje naar Jaap.
Wat later een berichtje terug. Er was die dag iemand langs geweest die naar 2 opties kwam kijken en heeft gekozen voor de BigEye.
Ai…. Achter het net gevist . Tja, je kan niet altijd zes gooien. Dan toch maar weer opzoek naar een Sinn 356? Of nu toch op zoek naar een andere BigEye? Maar even over nadenken.
Nou dat nadenken duurde niet lang, want 2 dagen later onverwacht weer een berichtje van Jaap: “Je raadt het nooit…”. Wat bleek, de koper vond ‘m toch eigenlijk te klein en kwam ‘m weer omwisselen.
Mijn eerste gedachte was “ Huh… een 41mm chrono met vj7750 based uurwerk te klein?” Ach, we hebben niet allemaal van die dunne 16,5-17cm polsjes als ik heb, his loss - my win!
Uiteindelijk dus alsnog de BigEye ophalen, waarmee ik nu kan meepraten met alle positieve verhalen over Jaap!
Geen idee of de andere koper hier rondzwerft; dank voor je grote polsen
En natuurlijk plaatjes: