NA Addiesdive (die met dat zand)

Ook jij veel plezier gewenst met deze mooie aanwinst!:blush:

1 like

Echt een leuk horloge hoor Petra, en al helemaal voor dat geld.

Have fun with it! :grinning:

1 like

Zou vast mooi staan, maar ik draag, uit principe, geen leer. Die bracelet staat wel goed en hij past ook goed bij het horloge. Maar Mesh zal waarschijnlijk ook goed staan. Of rubber.
Tegenwoordig koop ik bij al mijn nieuwe horloges minimaal twee extra bandjes…Wat een rare verslaving is het toch, die horlogeverslaving.

2 likes

Eensch! Helendal buitengemeen welzotamelijk raar! :joy:

1 like

Leuke NA! Je ziet er veel laatste tijd op het HF en terecht. Een originele wijzerplaat, mooi patroon en een zachte kleur.

1 like

Dit horloge levert een big smile op …proficiat dus ! :ok_hand:

1 like

Heel leuk ding, origineel en echt geen geld voor wat je krijgt!

Veel draagplezier!

Wat vind je trouwens van de bracelet? Mijn ervaring in dit segment is meestal helemaal top of helemaal waardeloos.

1 like

Die bracelet is goed. Geen top misschien, maar hij zit goed en is gemakkelijk te verlengen of te verkorten.

1 like

Veel plezier met dragen, hij is leuk! :wink::+1:

1 like

Inderdaad! Ik zag dat jij al aan het bandenswappen bent.
Ik draag hem nu de hele dag en ik moet zeggen: het is een mooi, prettig horloge. Hoe langer ik er naar kijk, hoe mooier hij wordt.

Klopt inderdaad (ref.foto hieronder), al moet ik zeggen dat ik na een paar dagen dragen de stalen band ook prettig vind. Solid endlinks, solid vouwsluiting, een prima Seiko MechaQuartz uurwerk: echt niets mis mee en al helemaal voor het geld.

4 likes