NA Addiesdive Willard

Na wat Pagani, Parnis en andere Ali horloges had ik het “hommage” hoofdstuk afgesloten.
Toch nog maar eens rondkijken tijdens de sales dan!
Een Seiko Willard had ik al lang in mijn gedachten, maar de negatieve reacties in verschillende YouTube reviews met vooral klachten over de typische Seiko fouten en hoge prijs had ik geen zin het risico te lopen om tegen een scheef uitgelijnd exemplaar op te lopen.
Met niet veel verwachting beginnen zoeken en op deze Addiesdive gestoten voor een Vostok prijs, 79 Euro! Na een kleine week om de pols moet ik toegeven dat ding me aangenaam verrast wat afwerking, draagcomfort en accuraat lopen betreft. + 3 seconden op 6 dagen!


In vergelijking met mijn Padi die destijds met Saffier en band update en uitlijnen toch rond de 450 Euro kostte moet de Addies niet onderdoen.
Deze gaat niet in de schuif van vergeten horloges terecht komen denk ik, daar is hij te leuk voor.
Bedank voor het lezen en prettig weekend

34 likes

groot gelijk,
dat vindt ik ook :+1:
draag hem met plezier

1 like

Mooi dat je het wat vind.
Ik heb 1x een pagani geprobeerd, maar die viel me zwaar tegen.
Heb me toen voorgenomen nooit meer een hommage te kopen.

2 likes

Veel plezier met je NA!

1 like

Zeker :ok_hand: gewoon een toffe aanwinst :+1:

1 like

Veel plezier er van :+1:

1 like

Ik heb al meerdere goede verhalen gehoord over dit apparaat, schijnbaar is de lume ook prima. Veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier met je NA :+1:t2:

1 like

5 likes

Klopt helemaal, ik heb zijn broer uit de Steeldive-familie

En met de WR zit het ook goed, die van mij is al menig keer meegeweest het water in.

Veel draagplezier!

1 like

Die hommage’s zijn echt leuk en heel betaalbaar.
Mijn eerste Willard aankoop was een San Martin.
Hoe kunnen ze het maken voor dat geld !!

Maar de zomer was erg warm en ineens stond deze Willard in het blauwe gedeelte. Wel zonder de originele stalen band maar op een mooie bijpassende olijfgroene OLAF…:heart_eyes: BINGO :heart_eyes:

Nogmaals die hommage’s zijn allemaal top.

Greets, Martin😁 nitraM.

3 likes

Gefeliciteerd

2 likes

En na een week klok ik af op +4 seconden, dat is ook niet mis💪

2 likes

Ik weet dat het al een ouder topic is, maar ik vroeg me af of je dit horloge nog steeds hebt? Zoja, ben je er nog steeds tevreden over? Ik ben van plan om dit misschien ook aan te schaffen.

1 like

Je schaft de ene na de andere aan of niet? Lekker bezig!

Ik heb er nu pas 3 :rofl:. Ik heb deze nog niet gekocht maar kan deze kopen voor 46 euro. Ik heb de smaak te pakken zeg maar, of beter gezegd het bekende virus.

1 like

Heb je het horloge nog steeds?

Ik heb er ondertussen 2


En nog steeds tevreden

Ja hoor, ik draag het eigenlijk veel.

Die is ook mooi, dan moet je wel tevreden zijn als je er nu al 2 hebt. Kun je deze ook handmatig opwinden?