Ze zit nu al te zeuren dat er een leerbandje om moet, als ze die met staal om zou willen moeten alle schakels eruit .
Dus ik zei al, moet ik er ook 1 voor jou bestellen. Maar dat wil ze dan weer niet, lekker mijn horloges dragen, zo goedkoop
Echt een leuk horloge om te zien, veel plezier ermee
Gefeliciteerd met deze NA Ferry. Toffe dial kleur
Gefeliciteerd met je NA! Enige waar ik mij achter mān oren bij blijf krabben is de naam āDeep Sea Hunterā. Met deze wijzerplaat zijn ze dan een paar miljoen jaar te laat.
Zou ook kunnen dat ze een vooruitziende blik hebben
Mooi hoor En weer eens wat anders met dat reliƫf in die wijzerplaat
Mooie aanvulling op de bestaande collectie!
Gefeliciteerd met je aanwinst.
Wat betreft de maat zal ik er aan moeten wennen maar dat maakt de plaat weer goed.
Zag mijn vrouw dus staan met die leren band, keek gelijk even naar de band hoe die aan het horloge zit. He zegt ze, dat is lekker gewoon QR. Das makkelijk om te wisselen, dus ik zeg 19mm leren banden is moeilijk aan te komen, kosten een vermogen
Lastige maat inderdaad, maar niet per se duur: die ik heb gekocht is ā¬14,50 (Maikes) Ć©n heeft QR.
Gefeliciteerd met je prachtige uurwerk, kost wat maar dan heb je ook wat moois. Hoop dat jullie er lang van mogen genieten.
Heb jij voor mij e.v.t de link waar die te koop is voor ā¬14,50. Ze heeft gelijk haar zinnen op gezet
Toffe NA Fred! Gefeliciteerd
Past prima ondanks de kleinere diameter, toch?
Stuur je zo even een PBātje
Hele mooie wijzerplaat Ferry, veel plezier ermee
Erg gaaf! Zit ook in mijn Ali winkelmand.
Heel tof ! Ben ook wel gecharmeerd van de blauwe. Geniet ervan.