Vandaag kreeg ik de Addiesdive binnen, heel wat anders dan jullie van mij gewend zijn. Voor de verandering eens geen 40mm+ maar een 36mm. Soms kan je voor weinig geld best een leuk horloge kopen, zag hem op het HF voorbij komen en moest hem gewoon hebben.
Gaat ie mij vervelen omdat ie te klein is maak ik gewoon mijn vrouw blij, wordt tijd dat zij ook een box krijgt. Maar serieus, echt een leuk horloge voor weinig geld en boeit mij voor geen meter dat ie weinig kost. Leuk is gewoon leuk of het nu tientjes werk is of tig k.
En zoals altijd, toch wat spes daarna de foto’s en de credits gaat naar mijn vrouw. Heeft hem op maat gemaakt, foto’s gemaakt. Is dat een topper of niet? En natuurlijk gewoon de specs van het net
Model: AD2030
Beweging: Japans quartz uurwerk VH31
Materiaal kast: 316L roestvrij staal, geborstelde kast en gepolijste bezel
Achterkant kast: 316L roestvrij staal
Glas: KI Mineraal Kristal Bubble Conves Glazen
wijzerplaat Kleur: woestijngeel.
Wijzers: Luminous Coating BGW-9
Kroon: geschroefd
Achterkant: Geschroefde achterkant
Band: Roestvrij stalen armband
Sluiting: 316L massief stalen plaatgesp
Waterbestendig: 10Bar=100 meter
Horlogeafmetingen
Kastdiameter: 36 mm (zonder kroon)
Kastlengte: 46 mm (lug tot lug)
Kastdikte: 12 mm Lugbreedte 19mm
Leuk horloge Ferry, had al wel een vermoeden dat de NA eraan zat te komen. Had mischien dan tog verwacht dat je de iets grotere ( 39mm) had gepakt. Maargoed Gefelicteerd met deze!
Mooie aanwinst! Had 'm al eerder voorbij zien komen op het HF. Erg leuk ontwerp wijzerplaat. En een aardig quartz kaliber met de 4 stapjes per seconde wijzer.
Aha, jij hebt hem al? Hij is ook leuk in het echt, begrijp ik? 36 mm is voor mij perfect, dus wat dat betreft, komt het wel goed. Mineraal glas, dat is wat minder, dus niet om bij het tuinieren enzo.
De mijne is bij PostNL, dus wie weet, komt hij morgen.
Gefeliciteerd. Ik ben benieuwd wie van jullie hem het meest zal dragen.
Ah, jij bent ook op ff Addiesdive gedoken. De wijzerplaat vind ik erg geslaagd. En Quartz uurwerk dat mechanisch imiteert vormt een leuke misleiding. Ik ga je ervaring met dit horloge volgen. Veel plezier & doe voorzichtig
Heel tof! Denk dat we er de aankomende tijd nog wel wat meer op het forum gaan zien. En mocht je er vanaf willen en je vrouw draagt hem ook niet, wellicht dat ik hem wel van je wil overnemen😉 Geniet van deze zomer beater!