NA. Adieu Oris...... Hallo Oris

Het speelde al een tijd door mijn hoofd, een 65 met dat heerlijke gebolde glas en klassieke uitstraling.
Totaal wat anders dan de Aquis dat geef ik toe. De Aquis is een kloeke duiker met heerlijke sunburst, maar wil toch graag eens de 65 proberen.
En die kans kwam voorbij na wat pb wisseling met @FransT een deal gesloten, hij de Aquis ik de 65 hij blij ik blij.
Vanmiddag ergens in het midden van onze woonplaatsen was het zover.
Hier nog wat foto’s van mijn nieuwe aanwinst :grin: er zitten ook foto’s van @FransT bij hij kan dat veel beterf0b427fcaca31f59f138b2444cb6a6c957704284_1_375x500(upload://s5yfT7YBYWl7ypUbZtctsDeuhRU.jpg)

64 likes

Tijdloos, klassiek model. Mijns inziens ook breder inzetbaar dan de Aquis. Geniet ervan!

1 like

Lekker hoor … mooie Oris. Proficiat :smiley::+1:

2 likes

Gefeliciteerd! Mooi horloge! :smiley:

2 likes

Mooi :+1:t2:

1 like

Goed gedaan gefeliciteerd! :+1:

1 like

Goeie beslissing! Maar met Oris zit je hoe dan ook goed :ok_hand::smiley:

3 likes

Heel mooi !!

1 like

Mooi horloge. Echt een om trots op te zijn. Proficiat.

1 like

Prachtig hoor!! Ben er ook naar aan t kijken. Maar twijfel nog.

1 like

Erg mooi horloge, gefeliciteerd!

1 like

Lekker kerel! Van harte :+1:

1 like

Mooi!
Veel draagplezier.

1 like

Erg mooi! Ik zou dezelfde keuze gemaakt hebben :wink:

5 likes

Mooi, man! Gefeliciteerd.

1 like

Mooi hoor. En nu weer hard sparen voor een aquis erbij. :grin:

1 like

Haha wie weet, heb echt nooit 1 seconde spijt gehad van de Aquis, echt een heerlijk horloge.
De 65 is wat meer ingetogen. Wat meer geschikt voor mijn leeftijd ofzo :rofl::joy::rofl::joy:pffff ben al bijna 60 hé.
Als er ooit een Aquis komt dan de groene.

1 like

Mooi! Congrats!

1 like

Ja dat is een hele mooie. Die wens deel ik met je.

1 like

hey kijk…:ok_hand:t4:

dat is denk ik het juiste woord. Twee totaal verschillende horloges, maar allebei erg mooi. Ik ben er al aan gewend iig :smiley: niet te groot, en gewoon een dik brok staal om je pols :muscle:t4: lekker weer.
Morgen komen de fotootjes, nu ff feest :beer::poultry_leg::cut_of_meat::cut_of_meat::beers:

1 like