Gisteren kon ik mijn nieuwe aanwinst ophalen, ondanks geruchten dat het model misschien eruit gaat, wilde ik bewust de Aerospace met titaan band en blauwe plaat hebben.
Via Piet Schilder Volendam, die me echt top hebben geholpen, kwam na 5 dagen het belletje dat hij binnen was.
Hoe draagt hij? Titanium is uiteraard enorm licht en je merkt gewoon dat hij dus ook licht draagt.
Wat zit er allemaal bij: Gerecyclede box, reisetui, pasje, hangtag, bezelprotector en manual. Vergeleken met vroeger is dat helaas wat minder toen ze nog bakelieten boxen met complete boekwerken aan info erbij geven…
Hoe valt hij? 43mm is best fors op smalle polsen. Althans, dat dacht ik, het tegendeel is waar, lug to lug is 50mm en hij is zeker geschikt voor smallere polsen (17,5cm bij ondergetekende)
Waarom dit model? Superquartz, ana-digi, een echte toolwatch dus!
Value for money? List is net iets boven de 4K, maar als vervroegd verjaardagscadeau mag het.
Hoe is de band? Hij epileert niet mijn armhaar, dus dikke plus, vergelijkbaar met de Oysterbanden, valt goed om de pols.
Waarom geen ander model gekocht? John Travolta droeg het oude model in Broken Arrow, omdat daarom.
Conclusie: je houdt van het model of je haat het. Voor mij is dit horloge 1 van de meest ultieme toolwatches.
Uiteraard even een snel plaatje geschoten, bedankt voor het lezen van mijn topic met kleine draagervaring voor degenen die ook overwegen het model te kopen.
Het is een aanrader, maar onzeker of hij nog een paar jaar leverbaar blijft.
Van harte met je nieuwe aanwinst!
Ik heb er een incoming. Zwart. Ben benieuwd hoe groot hij draagt. Voor mij een beetje een guilty pleasure. Ik vind hem gaaf. En handig voor op reis o.a.
Leuk! Ga je geen spijt van krijgen, enkel het goed op lengte stellen was wel even een dingetje gisteren.
De fijnafstelling op de sluiting is net te grof imho. Maar uiteindelijk zit hij nu goed om de pols
Pracht horloge
Ik heb de Aerospace avantage gehad, pracht horloge maar voor mijn pols net te klein
Ik wil toch nog een keer de EVO proberen die schijnt 1mm groter te zijn.
Veel plezier ermee
Gr
Ritchie1