NA: Aevig Corvid

Nu ik er steeds meer achterkom wat ik wel en niet tof vind aan bepaalde horloges en wat wel en niet bij mij past heb ik wat horloges van de hand gedaan en daar (voor nu) een Aevig Corvid voor teruggekocht (dank nog @rednax!). Zojuist kwam hij binnen en ik moet zeggen dat ik hem in het echt nog mooier vind dan op de foto’s. Het design is redelijk simpel, maar heeft genoeg details om het wel iets bijzonders te maken. De lume is ook erg mooi. Hieronder even wat snelle foto’s.

Het lijkt me ook een goede bandenswapper, even bedenken wat ik er voor moois bij kan kopen.

7 likes

Gefeliciteerd!
Echt een stoer horloge die Corvid.

Ehm. Cordura?

4 likes

Dat is zeker een mooie combi! Die ga ik in gedachten houden.

Proficiat! Heel leuk klokje die Corvid

Weston heeft ze weer, dus je hoeft ze niet uit de VS te halen gelukkig

http://www.westonwatchstraps.co.uk/products/Hadley%2dRoma-Genuine-Cordura-fabric.-Boxed-stitched-in-sand.-Water-resistant..html

Mooi!

Als ik 20mm aanvink staat er dat hij helaas niet op voorraad is op dit moment… Ga het in de gaten houden!

Mijn beste,

Veel plezier met deze eigenzinnige klok.:watch:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Staat je goed Frank! Veel plezier ermee. De avi-8 draagt heerlijk btw :wink:

1 like

Global watch bands heeft ze sowieso en anders Holben

1 like

Dan komt er wel weer $13 shipping bij, wordt wel weer een erg dure grap… Ik denk er even over na :wink: Heb jij enig idee wat de minimale lengte is van deze band? Ik heb vrij dunne polsen, veel banden zijn te lang (zelfs op het ‘kleinste’ gaatje).

Kan goed met kleine polsen door de korte lug to lug van de Corvid. Bandje is 120/80 en wat dik dus komt goed.

Rubber kan ie ook wel hebben :wink:

1 like

Je mag de mijne wel overnemen anders wordt het inderdaad wel een erg dure grap Draag hem toch nauwelijks. Heb namelijk hem ook nog in het grijs en legergroen. En een zwarte kevlar. Allemaal voor de Damasko haha! Leren bandjes buiten beschouwing gelaten hè :wink:

1 like