Ik vond het weer eens tijd voor een nieuw horloge. Hij komt morgen binnen, en ik kijk er ontzettend naar uit. Ik maak er een raadseltje van, maar denk eigenlijk dat het te makkelijk is. Ik ben benieuwd 

Ik vond het weer eens tijd voor een nieuw horloge. Hij komt morgen binnen, en ik kijk er ontzettend naar uit. Ik maak er een raadseltje van, maar denk eigenlijk dat het te makkelijk is. Ik ben benieuwd 

Rolex Submariner witgoud met blauwe bezel en plaat?
Nope! Haha, nu gaat het antwoord echt tegenvallen, vrees ik. Ik kende de Sub in die specifieke uitvoering niet maar zocht hem net even op: wat een vet ding zeg!
Squale?
Een 1521 bijvoorbeeld? Leuke gok, maar nee.
Stowa Seatime?
…en die Stowa kende ik zelfs helemáál niet. Nee dus, maar die is ook leuk zeg!
Ik ben benieuwd…
Zeg me nog niks.
Cushion case.
Het blauw is erg fel. Gaan geen bellen rinkelen…
Ik denk Aevig huldra?
Je ziet dit model inderdaad niet vaak. Waarschijnlijk omdat ook hier het verschil in materiaal en het verschil in prijs volledig uit hun verband zijn gerukt. Maar ik vind hem inderdaad ook erg mooi. Niet mooi genoeg om daar nu 2 jaarsalarissen aan te gaan besteden.
Groet en wat het ook is, veel plezier ermee!
Arvid
We hebben een winnaar! Het is inderdaad de reeds lang uitverkochte, maar recentelijk weer in zéér beperkte oplage beschikbaar geworden, blauwe Huldra.
Hoe ben je er aan gekomen? Nieuw ?
Mooi is ie zeker
Yup, nieuw! Ik heb een tijdje geleden contact opgenomen met eigenaar Chip met de vraag of er nog ooit blauwe Huldra’s geproduceerd zouden worden (op dat moment was 'ie alleen nog beschikbaar in oranje). Ik kreeg een berichtje terug dat hij een klein aantal blauwe en zwarte exemplaren terug verwachtte van de fabriek (gereviseerd, neem ik aan). De twee blauwe zijn inmiddels al weer weg, maar de zwarte is op de site nog bestelbaar.
Gefeliciteerd met deze aanwinst! De mijne ligt op mij te wachten bij het afhaalpunt, ik had bij de pre-orders een zwarte besteld, maar achteraf vond ik de blauwe toch mooier. Heb afgelopen week ook een van de beschikbare blauwe kunnen bestellen 
Vind deze kleunrencombinatie erg mooi terwijl ik de andere kleuren niet te pruimen vindt. Zo zie je maar wat een kleurtje kan doen 
Prachtig horloge 
Prachtige duiker! Was dit de allerlaatste batch blauwe, of zat er nog meer aan te komen?
Van wat ik begrepen heb, waren dit nog een paar exemplaren van de eerste batch die terugkwamen van de fabriek (ik neem dus aan dat het DOA exemplaren waren die gereviseerd zijn of zo). De blauwe was al een tijdlang uitverkocht, en omdat het een gelimiteerde oplage betreft, lijkt het me onwaarschijnlijk dat Chip exact dezelfde versie nog op de markt gaat brengen in een nieuwe batch. Mogelijk wél ooit zoals hij het bij de Kvarts heeft opgelost: met nieuwe kleuren zodat de eerste editie exclusief blijft. Maar dit is púúr speculatie mijnerzijds hoor! Ik kan me daarnaast goed voorstellen dat werk aan de nieuwe Corvid nu voorrang krijgt.
Lucky you! Voor mij hopen op een jong gebruikte dus
…
Proficiat! Ziet er prachtig uit ![]()