NA: Aevig Huldra

In november tijdens onze verhuizing kwam ik een advertentie tegen van @marcelv een zwarte Aevig Huldra zo goed als nieuw en in de stickers, tja ik was aan het verhuizen en wist dat ik daarna nog flink ging verbouwen dus niet verstandig een nieuwe horloge te kopen.
Toch bleef hij maar door mijn hoofd spoken, na een prijsverlaging toch maar een mailtje gewaagd ondanks ik eigenlijk naar iets anders opzoek was.
Met Marcel was ik snel rond en de deal gesloten, mijn eerste forum aankoop en eerst aankoop van een horloge wat ik niet gezien had (verzonden per post) was een feit.
Gezien de ervaringen met @marcelv hier op het forum had ik daar wel vertrouwen in (toch spannend zoā€™n eerste maal), en die vertrouwen is zeker terecht geweest: horloge was gewoon als nieuw.
Helaas kon ik hem nog niet omdoen ivm de werkzaamheden, uiteindelijk toch met sinterklaas omgedaan, 1 avond dan.
De band was veelste groot en mijn tooltje lag ergens in de schuur, samen met al onze andere spullen, onbegonnen werk dus om hem daar ergens tussen te zoeken :rage:
na kerst zijn we begonnen met de spullen in huis te plaatsen, zodra ik de doos gevonden had met het tooltje ben ik gelijk naar boven gerend (met doos natuurlijk) en de band op maat gemaakt :smile: nu kon het genieten beginnen.

De eerste weken heeft hij onafgebroken aan de pols gezeten, echt een zeer mooi horloge:

Ben er zeer content mee, hij moet zijn tijd wel delen met mijn FC waar ik ook nog steeds blij van wordt.
tussenstand nu: 4 horloges en 1 zak horloge, het wordt nog eens een collectie :grin: misschien nog eens op zoek naar een horloge kist voor een beter overzicht.
Zoals altijd hierā€¦wordt vervolgd!

16 likes

Mooie klok! :thumbsup:

Groetjes van zā€™n blauwe broertje.

6 likes

Mijn beste,

Goed hoor!!
Een gezaghebbende aanwinst!!
Proficiat dan ook met deze wonderschone tijdwaarnemer.:watch:

En voor straks: ā€œBuona Notteā€ en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

2 likes

Mooi horloge die Huldra! Nu de verhuizing voorbij is kunnen de centjes weer naar horloges :smile:

1 like

Netjes!
Veel plezier ermee!
Gr.Wander

1 like

Helaas niet, er moet nog meer verbouwd en gebouwd worden, dit is een meer jaren plan dus de eerst komende paar jaar blijft geld een issue :cry:

Ah, okay, geef ik je nog even deze tip mee.

2 likes

Gave duiker! Veel plezier ermee!

Gefeliciteerd, heel mooi horloge :+1:
Mooie stijl ook.

Alleen, op de fotoā€™s lijken de cijfers op de bezel ā€˜slordigā€™, klopt dat of valt dat in het echt wel mee?

Mooi hoor.
Veel plezier ermee! :+1:

Mooie aanwinst gefeliciteerd .

Ik denk dat dit door de fotoā€™s komt, cijfers zitten in de bezel gedrukt en zijn strak, misschien komt het ook wel een beetje door het cijfertype

1 like

we zullen het in gedachte houden :thumbsup:

1 like

Mooi horlogešŸ–’