Nog 3 maanden en dan ben ik klaar met mijn studie, bij het behalen hiervan wil ik mijzelf een cadeautje doen. Eentje die je heel je leven bij je kan dragen. Wat is er dan mooier dan een horloge?
Na veel lezen en bekijken van horloges was ik er toch wel uit, het moest een Rolex airking 14000 worden of een date 15200. Lang zitten kijken voor het juiste model maar deze niet kunnen vinden.
Na wat rondkijken op het forum kwam ik de Tudor prince date day tegen, ik was opslag verliefd!
Na wat onderzoek gedaan te hebben en wat informatie gevraagd te hebben aan @Petteflet Was ik eruit, Rolex van de baan het moet een Tudor prince worden!
Dan begint de jacht, die nog niet zo makkelijk bleek te zijn. Het horloge was niet makkelijk te verkrijgen binnen europa. Na wat gekeken te hebben op verschillende sites en c24 kwam ik dit horloge tegen op c24 en heb ik de eigenaar een berichtje gestuurd.
Wat bleek nou? De verkoper is ook een lid van het HF, en hebben verder contact opgenomen via het forum. Het contact met @fieldwatch liep erg vlot en hebben een afspraak gemaakt om afgelopen zaterdag het horloge te gaan bekijken.
Zodoende zaterdag ochtend de auto ingestapt om vervolgens 1,5 uur naar Leiden te rijden.
Muziek lekker hard aan en samen met mijn vriendin genieten van het mooie weer onderweg! Met gezonde spanning en zweethandjes omdat dit toch wel eens mijn eerste wat duurdere horloge kon gaan worden aangekomen in Delft.
Wat erg leuk is is dat @fieldwatch dit horloge ook had aangeschaft voor dezelfde reden als dat ik nu heb gedaan. Na het ontmoeten van elkaar het horloge bekeken te hebben nog even gepraat over onze hobby. Het was een gezellig gesprek en die hebben wij dan ook mooi afgesloten door het horloge van @fieldwatch over te nemen.
Hij gaf zelf wel aan dat het toch wel lastig was om dit mooie horloge weg te doen maar dat hij vond dat hij vaak gedragen moet worden.
Genoeg gepraat, met trots laat ik jullie mijn nieuwe aanwinst zien:
Er zullen nog wel meer mooie foto’s volgen, maar deze heb ik gemaakt op de dag zelf.
Verder nog geen foto’s gemaakt omdat ik aan het genieten ben van het horloge zelf!