Sinds gisteren in het bezit van dit horloge. Een Skeleton zat nog niet in de collectie maar hebben toch altijd wel mijn interesse gehad dus werd het tijd om maar eens actie te ondernemen.
Zag op het forum een tijd terug een prachtige Tourbillion van het merk Agelocer voorbij komen op het forum. Voorheen was dit merk totaal onbekend voor mij. Na wat informatie te hebben ontvangen van de eigenaar van de Tourbillion en wat internet research was ik eruit, deze moest het worden
Heb hem besteld bij The Watch Gallery, een Franse horlogerie met een vestiging in Parijs en Lille. Aangezien de verzendkosten best pittig waren en Lille slechts 2 uur rijden van mijn woonplaats is gisteren met een maatje het tripje maar gemaakt. Lille is immers een mooie historische stad met leuke horeca dus hebben we er maar een mini citytrip van gemaakt.
Het horloge valt absoluut niet tegen. Het blijft toch altijd een beetje een gok met horloges in deze prijsklasse waar je geen eerdere ervaringen mee hebt. Vaak kun je meteen op zoek naar een ander bandje om maar iets te noemen. Maar de kwaliteit en afwerking van zowel horloge als band is dikke prima. Ook wel leuk om een Chinees in de collectie te hebben met een origineel design naast de vele hommages.
Hierbij wat foto’s van het horloge