NA Airain Vintage Chrono - Op mijn HF-verjaardag!

Erg mooi, geniet ervan!

1 like

Mooi hoor! Goeie maat ook. Geniet er van, gefeliciteerd!

1 like

Dubbel van harte proficiat!!

1 like

Galv doet me denken aan galvaniseren. Dus een dunne laag aanbrengen op een basismateriaal. In dit geval hoogst waarschijnlijk chroom.

1 like

Ja, daar lijkt het het meest op. Maar Plor zou staan voor Plaque d’Or (goud dus). Dat is vreemd dan toch?

1 like

Erg mooi. Veel plezier met deze aanschaf. Genieten!

1 like

Wit goud verguld.:ok_hand:

2 likes

Zou kunnen. Heb eerlijk gezegd geen idee hoe ze goud aanbrengen. Klokkengek hier boven blijkt zeker te zijn.

2 likes

Hoi man, het ingeslagen merkje zegt het duidelijk, dus ik heb geen reden om te twijfelen. Airain was een serieus merk in die tijd. Hoewel verchromen ook gebruikelijk was in die jaren. Verguld geel goud deden ze ook, dus witgoud verbaasde mij niet. De kleur is in het echt ook meer witgoud dan chroom. Er zit alleen geen staal onder denk ik.:slightly_smiling_face:

2 likes

Wow, nouja, mooie meevaller. De kast lijkt inderdaad warmer dan chroom/staal.

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd!!
Wat een magnifieke vintage chrono!!
Een sportieve sieraad voor om de pols!!
Ik wens je er derhalve een energieke tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooi hoor, gefeliciteerd.
Prachtige wijzers zeg! :heart_eyes:

1 like

Bedankt allen! Krijg weinig werk gedaan vandaag. Beetje grieperig van mijn vaccinatie en continue afleiding om de linkerpols :slight_smile:

13 likes

Fraaie vintage chrono! Veel plezier met deze aanwinst :+1:t3:

1 like

Mooie aanwinst!!

1 like

Heel mooi en gefeliciteerd met je jubileum :slightly_smiling_face:

1 like

Gefeliciteerd gozer, onwijs gave vintage chrono!

Hoe dik is/draagt zo’n apparaat nou? (ja hij is heel dik natuurlijk :stuck_out_tongue_winking_eye: maar ik doel uiteraard op een afstand in mm’s en een foto :sweat_smile:)

2 likes

Thanks Rick! Een vintage chrono ‘dun’ noemen is misschien wat overdreven, maar door de fijne kastvorm en het bolle glaasje draagt het heel slank.

4 likes

Dat valt inderdaad alles mee! Op andere wristshots oogde hij/zij een stuk dikker/bonkiger.

Genietonnnn! :heart_eyes:

2 likes

Ook hier, net als IG, onwijs jaloers! Het horloge is je echter gegund en mocht hij ooit vervelen hoor ik dat graag :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like