Haha dank! Soms twijfel je en weet je dat iets niet lang blijft. Dat heb ik nu, helaas voor jou, zeker niet. Er is lekker veel te zien, het is prachtig gedaan en hij draagt heerlijk
Als je dit binnen krijgt op je 1e hf verjaardag ben ik benieuwd naar de komende jaren!
Prachtige NA, geniet er van
Prachtig!
Gefeliciteerd met deze chronograaf, heb nog nooit gehoord van dit merk. Maar het blijkt maar weer dat ze mooie horloges maakten in de jaren 50. wens je veel draagplezier met dit mooie vintage horloge en karakter heeft die zeker. En alleen is maar alleen, dus zie je volgende NA wel verschijnen zodat het een paartje wordt. En wie weet volgen er nog kindertjes uit het paartje
Kijk daar hebben we Ferry1959 weer.
Haha, zou best kunnen. Jij bent er wel scherp op heh
Het is zo duidelijk dat het niet te missen is
Prachtig zijn ze, die jaren 50 chrono’s
Veel plezier ermee!
Hier mijn ongeveer 70 jaar oude Titus, ook zo’n schoonheid.
Die is ook prachtig zeg!
Mooi zeg!
Nog gefeliciteerd met deze pracht en met je HF verjaardag .
Wat een mooi horloge zeg!
Prachtige vintage chrono.
Enjoy en happy HF birthday.
Prima toch , beste man had vaak reacties met toegevoegde waarde
Had alleen eerder iets met Rolex als topicnaam verwacht RonnieRolex ofzo
On topic mooie NA echt prachtig horloge
Vind het persoonlijk behoorlijk kinderachtig, hoe mensen reageren op Ferry. Maar dat geheel terzijde.
@Ojjz wat een prachtige aankoop. Veel plezier er mee en ik ben heel benieuwd of je de re-issue gaat toevoegen aan je collectie! Bij mij staat hij nog hoog op de lijst, dus wie weet.
Merci!
Ik ook! Ik ga hem in ieder geval niet pre-orderen. Dus nu sla ik hem even over. Ik zou het wel mooi vinden om eind dit jaar ergens te kunnen kopen als de eerste gebruikersreviews binnen zijn.